۱۰:۲۶ - دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲

مسئول انجمن هنر‌های نمایشی شاهین‌شهر

در دهه کرامت 8 اثر نمایشی به روی صحنه می رود

در این دهه با اجرای ویژه‌برنامه‌های گوناگون در زمینه تئاتر مردم همیشه در صحنه شاهین‌شهر این ایام مبارک را به نوعی گرامی بداریم.

13920612000676_PhotoA   در این دهه با اجرای ویژه‌برنامه‌های گوناگون در زمینه تئاتر مردم همیشه در صحنه شاهین‌شهر این ایام مبارک را به نوعی گرامی بداریم. 

صادق فرهمندیان مسئول انجمن هنر‌های نمایشی شاهین‌شهر و میمه، با اشاره به ششم ذی‌القعده میلاد باسعادت شاه‌چراغ سومین حرم امن اهل‌بیت در ایران اسلامی  بیان کرد: از اول ذی‌القعده تا یازدهمین روز این ماه مبارک یعنی از تولد حضرت معصومه (س) تا تولد برادرش امام رضا (ع) دهه کرامت نام‌گذاری شده که ما در نظر داریم در این دهه با اجرای ویژه‌برنامه‌های گوناگون در زمینه تئاتر مردم همیشه در صحنه شاهین‌شهر این ایام مبارک را به نوعی گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه این 8 اثر از امشب (18 شهریور) و از ساعت 19 در تالار شیخ بهایی به روی صحنه می‌رود، اضافه کرد: مراسم اختتامیه این 8 اثر نمایشی در 26 شهریور و با حضور مقامات استانی و شهرستانی در محل همین تالار برگزار خواهد شد.

مسئول هنرهای نمایشی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با معرفی این 8 اثر نمایشی، تصریح کرد: این 8 اثر شامل اپرای محزون واگنر از (هادی عسکری)، ترانه چه زیبا ترانه می‌خواهند از (عباس اصلاوی)، 5/3 روز از (صادق فرهمندیان)، ایکاش دنیا میمرد از (سید مرتضی طباطبایی)، قصه‌ها غصه شدند از (رادمهر کشانی)، پیت نفت از (هومن حیدری)، ناخدای شرجی از (کورش شمس)، امپراتریس اسطبل از (محمدامین کشانی)، که در جمعه بندی کلی طی 8 شب به روی صحنه می‌روند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.