۰۹:۲۳ - پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

در جمع اعضای حلقه های صالحین شهرستان مطرح شد؛:

استکبار جهانی از حضور نیروهای ایرانی در سوریه و عراق رنج می برد/ برنامه ششم توسعه هدیه مجلس نهم به ملت ایران است

حاجی دلیگانی گفت: استکبار جهانی از حضور نیروهای مومن انقلاب اسلامی در دفاع از حرم در کشورهای عراق و سوریه رنج می برد که برای جلوگیری از قدرت گرفتن ایران اسلامی در منطقه عجولانه دست به کارهای بی ثمری می زند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ نماینده مردم شاهین شهر و میمه / برخوار در مجلس شورای اسلامی در شب عید مبعث پیامبر گرامی اسلام و در جمع اعضای حلقه های صالحین ضمن قدردانی از حرکت بسیج در تشکیل حلقه های شجره طیبه صالحین در کشور گفت: انقلاب اسلامی برای استمرار بخشیدن به حرکت در مسیر خود نیازمند انسجام بخشیدن به نیروهای متعهد و انقلابی است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از حضور نیروهای مومن انقلاب اسلامی در دفاع از حرم در کشورهای عراق و سوریه رنج می برد خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای جلوگیری از قدرت گرفتن ایران اسلامی در منطقه عجولانه دست به کارهایی می زند اما تلاش آنها بی ثمر است.
حسینعلی حاجی دلیگانی تشکیل بسیج جهان اسلام را از آرزوهای امام راحل عنوان کرد که امروزه در منطقه در حال شکل گرفتن است.
وی افزود: نیروهای انقلابی از دیگر کشورهای مسلمان منطقه به فرماندهی نیروهای بسیجی و انقلابی ایران اسلامی در برابر گروهک های تروریستی که از دست پرورده های استکبار جهانی می باشند مقاومت کرده و بزودی با نابودی اسرائیل و حامیانش، پیروز منطقه آسیای غربی، انقلاب اسلامی خواهد بود.
منتخب مردم شهرستان در مجلس با اشاره به برنامه ششم توسعه اظهارکرد: برنامه ششم توسعه که در راستای تحقق اقتصاد مقامتی و رونق اقتصادی با نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و معیشتی مردم تدوین و تصویب شده است هفته اینده در صحن مجلس قرائت خواهد شد هدیه ای به ملت بزرگ ایران اسلامی است.
 چشم همه کشورهای مظلوم و ستم کشیده امروز به ایران اسلامی است
فرماندار شهرستان در ابتدای مراسم با اشاره به اوضاع سیاسی منطقه گفت: انقلاب اسلامی با وجود آتش ناامنی دشمنان در منطقه به برکت خون شهدا و هدایت های هوشمندانه رهبر انقلاب، بصیرت ملت ایران و وحدت و انسجام قوای مختلف و نیروهای نظامی و امنیتی از ثبات و امنیت بالایی در منطقه برخوردار است.
علیرضا بصیری با بیان اینکه عزت و قدرت بی نظیر انقلاب و ملت ایران اسلامی استکبار و متحدانش را در منطقه خوار کرده است تاکید کرد: باید قدردان این انقلاب باشیم چرا که چشم همه کشورهای مظلوم و ستم کشیده امروز به ایران اسلامی می باشد.
امام جمعه شاهین شهر نیز با تبریک مبعث نبی مکرم اسلام گفت: هرچند هیچ ایامی بر دیگر ایام برتری ندارد اما با وجود تجلی افضل خدا بر بندگانش در عید مبعث این روز بر همه روزهای دیگر برتری و فضیلت دارد.
حجت الاسلام مرتضی ملکیان به استفاده و بهره بردن از عید مبعث تاکید کرد و افزود: باید قدر روز بعثت را بدانیم و شاکر این لطف الهی باشیم.
همسران شهدای مدافع حرم در شهرستان، شهید محمدجواد قربانی، شهید مرتضی زارع و شهید عبدالحسین یوسفیان با ذکر خاطره ای از جوانمردی و شجاعت آنها شهادتشان را مایه افتخار و تبریک گفته و خواستار استمرار ایستادگی در برابر استکبار جهانی شدند.
در ادامه مراسم با حضور نماینده شهرستان در مجلس، فرماندارشهرستان، امام جمعه، شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر ضمن تجلیل شکوهمند از پدران و مادران و همسران شهدای مدافع حرم، 9 حلقه شجره تربیتی صالحین موفق و برتر شهرستان معرفی و با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.
معاونت تربیت و آموزش سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه در حاشیه این مراسم ضمن تبریک عید سعید مبعث و با بیان اینکه 850 حلقه شجره تربیتی صالحین در شهرستان در حال فعالیت هستند گفت: جشنواره صالحین معرفی و تجلیل از حلقه های تربیتی برتر و موفق در شهرستان می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.