۱۳:۰۰ - جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۲

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه:

علم و دانش اولین پایه هر روابط عمومی است

بخشدار مرکزی شهرستان: عنصر اولیه روابط عمومی آگاهی است و باید این آگاهی با انتقال اخبار به مردم منعکس شود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، نورمحمدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری در نشست مدیران روابط عمومی های شهرستان  و رسانه‌ها، ‌بر اهمیت جایگاه روابط عمومی و نقش آن در ارتقاء سازمان ها تاکید کرد و گفت: علم و دانش اولین پایه هر روابط عمومی است. ماحصل ارتباط میان روابط عمومی و رسانه آگاهی دادن به شهروندان است بنابراین باید عملکرد دستگاه ها جامع و کامل به رسانه ها منتقل شود.

آقاییان زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در این نشست با بیان اینکه: امروزه حاکمیت برپایه مردم سالاری بنیان نهاده شده است افزود: سیاست گذاری ها و تصمیم ها براساس افکار عمومی و نظرات مردم برنامه ریزی می شود و رسانه تکمیل کننده افکار عمومی است.

اعتمادی بخشدار مرکزی شهرستان از حضور بیش از 400 نفر با مدرک دکترا فعال در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه پتانسیل های فوق العاده زیادی دارد و باید از آن در جهت معرفی شهرستان استفاده کنیم.
بخشدار مرکزی شهرستان افزود: عنصر اولیه روابط عمومی آگاهی است و باید این آگاهی با انتقال اخبار به مردم منعکس شود.
وی خواهان حمایت مدیران دستگاه های اجرایی از روابط عمومی ها و تقویت جایگاه آن شد.
سپس در ادامه مدیران روابط عمومی های ادارات شهرستان با بیان نقطه نظرات، فعالیت های خود را مطرح کردند.

در پایان مقرر شدبه منظور بهبود و ارتقاء سطح عملکرد مدیران شهرستان این نشست ها بصورت منظم در قالب کارگاه های آموزشی برگزار شود.

لازم به ذکر است که این جلسه به منظور بهبود ارتباط دستگاه های اجرایی شهرستان و رسانه ها با حضور معاون سیاسی امنتی فرمانداری، بخشدار مرکزی شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مدیران روابط عمومی شهرستان و رسانه‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.