۱۵:۰۶ - دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

با حضور پرفسور رامشت برگزار شد؛

سمینارسازمندیهای اجتماعی و آمایش سرزمین ایران در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر

دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر سمینار سازمندیهای اجتماعی ئآمایش سرزمین ایران را با حضور پروفسور محمدحسین رامشت برگزار کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛سمینار سازمندیهای اجتماعی و آمایش سرزمین ایران با سخنرانی پرفسور محمد حسین رامشت و با حضور جمعی از مدیران شهرستان در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر برگزار شد.

این سمینار با نگاهی به اقتصاد مقاومتی و محورهای قابل توجه در رویکردهای مدیریت اجتماعی شهری و منطقه ای با بیان نحوه شناخت، سیاستگذاری و بهره برداری از منابع، استعدادها و امکانات طبیعی و جغرافیایی پرداخت.

پروفسور رامشت با تشریح سازمندیهای اجتماعی اعم از ایل، قبیله، روستا، شهر و منطقه نقش آن را در برنامه ریزی و مدیریت اجتماعی و سیاستگذاری‌های اقتصادی با تکیه برامکانات، منابع و توانمندیهای موجود و خود جوش در مناطق جغرافیایی و فرهنگی بیان کرد.

سید رامین غفاری رئیس مرکز در ابتدای مراسم ضمن قدردانی از همکاری فرمانداری شهرستان در برگزاری این سمینار اظهار کرد: نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل ما را بر آن داشت تا با توجه به رسالت دانشگاه در راستای تحقق رهنمودهای معظم له درجهت تبیین و تشریح محورهای مختلف اقتصادمقاومتی از منظرعلمی با استفاده ازاساتید برجسته دانشگاهی اقدام نماییم.

این سمینار که با همکاری فرمانداری شهرستان برگزار شده بود مسلم زاده معاون فرمانداری به همراه جمعی ازمدیران دستگاهها، شهرداران، دهداران، اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز حضور داشتند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.