۲۱:۴۱ - چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲

حجة الاسلام حسن اسلامی؛

ماهواره، مفید، مضر و یا خنثی

یکی از اهداف شبکه های ماهواره ای: غرب تنها به قبح زدایی از ارتباط دختر و پسر بسنده نکرده و هدف اصلی او دراین زمینه، ارزشی کردن این ارتباط و ضدارزشی کردن عدم ارتباط است.

139001292

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”،   

يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قُوا أَنفُسَكُمْ وَأَهْلِيكُمْ نَارًا وَقُودُهَا النَّاسُ وَالْحِجَارَةُ عَلَيْهَا مَلَائِكَةٌ غِلَاظٌ شِدَادٌ لَا يَعْصُونَ اللَّهَ مَا أَمَرَهُمْ وَيَفْعَلُونَ مَا يُؤْمَرُونَ

ای کسانی که ايمان آورده ايد ، خود و خانواده خود را از آتشی که هيزم آن مردم و سنگها هستند نگه داريد فرشتگانی درشت گفتار و سختگير بر آن آتش موکلند هر چه خدا بگويد نافرمانی نمی کنند و همان می کنند که به آن مامور شده (تحریم /6)

شهروندان گرامی سلام

قدیم ترها که بچه بودیم یادمان هست گاهی مهمانیها روی پشت بام خانه ها برپا می شد به جای بشقابهای یک نفره طبقی در مقابل چند نفر میگذاشتند و با مهر و محبت دسته جمعی غذا می خوردند آن روز ، بزرگترها به ما کوچکترها می گفتند رزق ما از آسمان می آید امروز هم پشت بام خانه هامان سفره شده و یک بشقاب برای همه می گذارند ، اما دیگر کسی در پشت بام غذا نمی خورد باز هم غذایمان از آسمان می آید اما از راه بشقاب به داخل خانه مان سرازیر می شود همه با هم می نشینند و با حرص و ولع, غذای این بشقاب را می خورند قدیم ترها غذا خوردمان چیزی طول نمی کشید امام چرا غذای این بشقاب ، تمامی ندارد ؟ صبح تا شب ، شب تا صبح پس کی سیر می شویم ؟ قدیم ترها غذا خوردن روز پشت بام که تمام می شد احساس می کردیم به هم نزدیک تر شده ایم امروز وقتی از پای غذای این پشقاب بزرگ بلند میشویم میانمان فرسنگها فاصله احساس می کنیم . کاش زودتر بساط سفره پشت بام مان جمه می شد چقدر فرق است میان آسمان قدیمی ها و آسمان ما و چه زیبا گفته اند که هر چیز ، قدیمی اش صفای دیگری دارد . کجایند پشت بام های آسمانی ؟! دل مان برایتان تنگ است .

دوشمنان آتشی را برایمان فراهم کرده اند که متاسفانه بعضی خانواده ها از آن استقبال کرده اند و نمی دانند که این آتش نامرئی سعی بر سوزاندن ارکان خانواده را در دستور کار خود دارد و طلاق ، بد خلقی ، ترویج فرهنگ غرب و … از جمله نتایج استفاده از آن است  ، در این نوشتار توجه شما را به موضوع آثار تخریبی شبکه های به ظاهر اجتماعی ماهواره می پردازیم

ابتدا مروری بر سخنان بزرگان

حضرت امام خمینی(ره): عزیزان من، ما از حصر اقتصادی نمی ترسیم، از دخالت نظامی نمی ترسیم، آن چیزی که ما را می ترساند وابستگی فرهنگی است، ما از دانشگاه استعماری می ترسیم.

حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی): ما اگر در زمینۀ فرهنگ یعنی مدیریت فرهنگ کشور به لحاظ نگاه انقلاب،  موفق شویم انقلاب موفق شده است. اگر در این زمینه موفق نشویم شک نکنید که انقلاب شکست خورده است.- مسئلۀ فرهنگ خیلی مسالۀ مهمی است یعنی اگر ما چنانچه از لحاظ فرهنگی کشور را مقتدر و قوی نکنیم ، هر کار دیگری بکنیم مقاصد و آرمانهایمان تحقق پیدا نخواهدکرد.

استاد شهید آیت الله مطهری: ما اگر مکتب مستقل خودمان را ارائه نکنیم حتی با اینکه رژیم را ساقط کرده ایم و حتی با این فرض که استقلال سیاسی و اقتصادی را بدست آوریم، اگر به استقلال فرهنگی دست نیابیم شکست خواهیم خورد و نخواهیم توانست انقلاب را به ثمر برسانیم.

اصلی ترین اهداف شبکه های ماهواره ای

1 – ترویج خانواده های بی قید در برابر خانواده های سنتیخانواده های مورد نظر شبکه های ماهواره ای نباید در قیدوبند قواعد سنتی خانواده باشند.

2- ترویج خیانت زن وشوهر : یکی از دلایل اصلی خیانت زن و شوهر، مانوس شدن با فیلم ها و سریالهای خانوادگی شبکه های ماهواره ای است

3 –ازبین بردن قبح ارتباط دختروپسر; حتی تا حد باردارشدن: غرب تنها به قبح زدایی از ارتباط دختر و پسر بسنده نکرده و هدف اصلی او دراین زمینه، ارزشی کردن این ارتباط و ضدارزشی کردن عدم ارتباط است.

4- ازبین بردن مفهوم مقدس و متعالی خانوادهبرنامه غرب برای فروپاشی بنیان خانواده در کشور ما دو بعد دارد؛ اول برنامه هایی برای خانواده های موجود ودوم برنامه هایی برای ازبین بردن مفهوم خانواده.

5- ارزش زدایی از مفهوم غیرت: یکی از اصلی ترین اهداف شبکه های ماهواره ای مبارزه با محافظ عفت؛ یعنی غیرت است.اگر این ها بتوانند به این هدف دست پیدا کنند، سرباز دشمن را به سرباز خودی تبدیل کرده اند.

6 – تحریک حس رقابت درمیان زنان و مردان: در شبکه های ماهواره ای به شدت روی این مسأله تکیه می شود که زن و مرد رفیق هم نیستند؛ بلکه رقیب یکدیگرند.

7 – ایجاد حس رقابت در میان زنان و دختران برای جلب توجه مردان: جوامع مورد نظر غرب ، جامعه ای است که فضای آن صحنه ای برای رقابت های هوس آلود است.گردانندگان اصلی این رقابت نیز زنان هستند.ابزار اصلی این رقابت هم خودآرایی است.

– ایجاد بلوغ زود رس جنسی: بدون تردید تماشای صحنه های جنسی یکی از اصلی ترین عوامل بلوغ زودرس است که در برنامه های ماهوار ای به وفور یافت  می شود.

9 – ایجاد روحیه تنوع طلبی جنسی: یکی از اصلی ترین وظایف صحنه های محرک دراین برنامه ها، سیری ناپذیرکردن مخاطب نسبت به مسائل غریزی است. فردی که مشتری این صحنه ها شده، ازهمسرخود همان توقعی را دارد که در این فیلم ها دیده؛ درحالی که همسر او به هیچ وجه نمی تواند پاسخگوی این توقعات باشد. به همین دلیل هم بین این دو اختلاف می افتد.

10 – خارج کردن خانواده از قید مذهب و تغییر سبک زندگی: شاید بتوان تمام اهدافی را که شبکه های ماهواره ای در پی آن هستند، در یک کلام خلاصه کرد:((از بین بردن مذهب و تغییر سبک زندگی))وقتی افراد خانواده از قید مذهب خارج شوند،تمام اهداف دیگر محقق خواهدشد.

مهمترین تهدیدات و آسیب های ماهواره (بمب درخانه)

1 – مصرف گرایی

2- همجنس بازی

3- چند همسری برای زنان

4- بدحجابی و بی حجابی

5- تبرئه خائنان و معرفی دشمنان انقلاب

6- ایجاد تردید و دودلی در اعتقادات

7- تبلیغ و ترویج استفاده افراطی از لوازم آرایشی(جزء سه کشور برتر جهان هستیم)

8- ترور شخصیت و تخریب افراد موثرو کارآمد

9- دخالت در امور داخلی کشور

10- بی توجهی به رعایت احکام اسلامی

11- ترویج نهیلیسم و عرفانهای کاذب و ادیان ساختگی

12- ترویج انحرافات مذهبی و تبلیغ وهابیت و بهاییت

13- تبلیغ شیطان پرستی و فروش نمادهای آن

14- ترغیب عشق های خیابانی و بلوغ زود رس

15- افزایش آمار طلاق، قتل و خودکشی های ناموسی

16- مصرف مشروبات الکلی

17- بمب باران جنسی فرزندان- پخش صحنه های سکس و روابط جنسی و ایجاد فاجعه برای فرزندان معصوم

18- افزایش بیماریهای مقاربتی همچون ایدز

19- قداست زدایی از موضوعات دینی

20- ترویج لوازم جاسوسی و لوازم خرابکاری برای مقاصد جاسوسی

 چرا دنیای غرب برای ما اینقدر هزینه می کند؟                 

راه اندازی یک شبکه ماهواره ای برای پخش فیلم و سریال هزینه بالایی دارد.  هزینه خریدامتیاز، خرید تجهیزات، اداره یک مجموعه نیروی انسانی و….

چرا دنیای غرب برای ما فارسی زبانان این قدر هزینه می کند؟ آیا ما را دوست دارد و برای ما دل سوزانده؟ مگر چند کشور فارسی زبان در دنیا داریم؟ سود اقتصادی این شبکه ها برای غرب چقدر است؟ آیا ما را دوست دارد و برای ما دل می سوزاند، چرا ما را تحریم کرده؟ چرا با پیش رفت ما مشکل دارد؟ چرا به هر دری می زند گه ما به انرژی هسته ای دست پیدا نکنیم؟

 اصلا می توان پذیرفت که غرب با اسلام و مسلمانی سر سازش دارد؟ فکر می کنم نگاهی به گذشته های نه چندان دور بتواند کسانی که خود را به خواب نزده اند بیدار کند. مگر همین چند سال پیش نبود که فاجعه ای انسانی را در دل اروپای شرقی ؛ یعنی بوسنی و هرزگوین به راه انداختند؛ فاجعه ای که انسان از یاد آوری آن دل آزرده می شود؟

این ها اگر برای مسلمان ها دل می سوزاندند ، در بوسنی هرزگوین برسر جنسیت جنینی که در دل زن مسلمان بود ، شرط نمی بستند و زنده زنده شکم زن را نمی دریدند و با جنین انسان فوتبال بازی نمی کردند. اگر مسلمانان را دوست  داشتند، مادر و دختر را در مقابل هم نمی کشتند. این ها اگر به مسلمانان علاقه داشتند، هشت هزار نفر را در صربرنیتسا در عرض چند روز نمی کشتند و یک نسل کشی به راه نمی انداختند. این ها اگر علاقه ای به مسلمانان داشتند، اجازه نمی دادند به پشتیبانی آنها در میانمار این فجایع به بار بیاید و سربچه و بزرگ را از تن جدا کنند و انسان ها را زنده زنده در آتش بسوزانند.

ما سه کشور داریم که زبانشان فارسی است. افغانستان با حدود سی میلیون نفر، تاجیکستان با حدود هفت میلیون نفر و ایران با حدود 75 میلیون نفر جمعیت که جمعا حدود صد و دوازده نفر جمعیت می شود. چرا برای این اندازه از جمعیت، این همه برنامه وشبکه درحال راه اندازی است؟

در سال 73 تنها سه شبکه تلویزیونی فارسی زبان شامل شبکه تلویزیونی منافقین و دو شبکه لس آنجلسی مشغول فعالیت علیه امنیت و فرهنگ مردم کشورمان بودند. در سال 91 این تعداد به 125 شبکه فارسی زبان رسید که از این تعداد 13 شبکه فقط مخصوص پخش سریال و فیلم های سینمایی می باشد.

این ها اگر برای ایران و مردم آن دل می سوزانند، در زمان جنگ خانه هایشان را روی سرشان هوار نمی کردند. اگر مردم ایران برایشان عزیز بودند، حدود سیصد هزار نفر از جوانان و مردان و زنان این مرز و بوم را به خاک و خون نمی کشیدند.   باور کنید اگر همین حالا هم احتمال می دادند که می توانند به ایران حمله نظامی کنند، لحظه ای در این تصمیم تردید نمی کردند. از آنجایی که یقین دارند نمی توانند در جنگ نظامی پیروز شوند، این گزینه را انتخاب نمی کنند.

به خبری که خبرگزاری یونایتدپرس در تاریخ12 سپتامبر 2002 منتشر کرد دقت کنید؛

نتانیاهو: آمریکا باید با تلویزیون به ایران حمله کند نخست وزیر سابق اسرائیل از آمریکا خواست تا تغییر رژیم را در دو کشور عراق و ایران پی بگیرد، و این کار را در عراق باحمله نظامی و در ایران با پخش برنامه های تلویزیونی ماهواره ای با محتوای هرزه انجام دهد.  وی گفت جریان یافتن فرهنگ عامیانه غربی به داخل ایران، می تواند منجر به براندازی جمهوری اسلامی شود.

بنیامین نتانیاهو با اشاره به وجود هزاران دیش ماهواره در ایران، به ((کمیته اصلاح دولتی)) گفت که آمریکا می تواند باپخش سریال های شبکه ((فاکس)) که افراد زیبا روی جوان را در وضعیت های متنوعی از برهنگی نشان می دهد که زندگی های فریبنده و مادی گرایانه دارند و رابطه های بی قید جنسی برقرار می کنند، یک انقلاب را علیه حکومت این کشور برانگیزد. وی به این کمیته گفت:(این[سریال ها] واقعا براندازانه هستند. جوانان ایرانی دلشان از لباس های دلپسندی که دراین سریال ها می بینند خواهد خواست.آنها استخرها و زندگی های پرزرق و برق  راخواهند خواست)

در این نوشتار از کتاب “بشقابهای سفره پشت بام مان” نوشته محسن عباسی ولدی استفاده شده است

حجة الاسلام حسن اسلامی

همچنین بخوانید:

One Response to “ماهواره، مفید، مضر و یا خنثی”

  1. سلام اجرکم عندالله . برای نظام در جنگ نرم سردار هایی لازم هست

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.