۰۴:۱۱ - شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴

با بیش از 60 هزار رأی؛

حسینعلی حاجی دلیگانی منتخب مردم در مجلس دهم شد

با رأی قاطع مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در انتخابات هفتم اسفندماه 94 حسینعلی حاجی دلیگانی منتخب مردم شهرستان در مجلس دهم شورای اسلامی شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ مراحل رأی گیری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و  پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از واجدین شرایط در شهرستان شاهین شهر و میمه پس از چهار مرحله تمدید مهلت زمان اخذ رأی ساعات 23 به پایان رسید.

بلافاصله پس از اتمام مهلت قانونی اخذ رأی در شعب کار شمارش اراء شروع شد.

منابع آگاه و غیر رسمی میزان مشارکت را 65 درصد اعلام کرده اند، در مجموع دو شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از 116 هزار رأی در صندوق ها ریخته شده است که بیش از 90 هزار رأی مربوط به شهرستان شاهین شهر و میمه و 40 هزار رأی مربوط به شهرستان برخوار می باشد.

در شهرستان شاهین شهر و میمه از بیش 210 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن قریب به پنج هزار نفر رأی اولی بودند.

با 65 درصد میزان مشارکت در انتخابات هفتم اسفندماه در شهرستان شاهین شهر و میمه قطعا مردم پیروز میدان عرصه انتخابات هستند که با این میزان بالای مشارکت، خود را در سرنوشت کشور سهیم دانستند و بر اساس محورها و شاخص های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب نماینده ای کاردان، شجاع، انقلابی و اصلح را برای خود انتخاب کردند.

بر اساس نتایج غیر رسمی بدست آمده حسینعلی حاجی دلیگانی با بیش از 60 هزار رأی قاطع مردم شهرستان شاهین شهر و میمه منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی شد. همچنین گفته می شود حاجی دلیگانی با اختلاف 28 هزار رأی از رقیب خود حسینی دولت آبادی پیشی گرفته است.

از بین کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در شهرستان شاهین شهر و میمه از مجموع آراء آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، آیت الله عبدالنبی نمازی اکثریت آرای ماخوذه را به خود اختصاص دادند.

همچنین بخوانید:

4 Responses to “حسینعلی حاجی دلیگانی منتخب مردم در مجلس دهم شد”

  1. حیدری گفت:

    اَللَّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج

    اَللَّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج

    اَللَّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج

  2. گزی گفت:

    اقای حاجی انسان یک رنگ و صادق و زحمت کشی هستن که لیاقت حضور مجدد به عنوان نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس را داشتن.
    به ایشان و مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه تبریک و تهنیت میگویم.
    و امیدوارم برای بهبود فضای کسب و کار و معیشت مردم… تلاشهای دوچندانی داشته باشن.
    با ارزوی موفقیت روز افزون برای همه…

  3. مسعود فقیه ایمانی گفت:

    انتخاب شایسته مردم شهید پرور شاهین شهر را تحسین باید کرد و به برادر مومن و تلاسشگر آقای حاجی دلیگانی تبریک باید گفت. حضور در مجلس دهم و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و رفع مشکلات معیشتی و مخصوصا اشتغال از مهمترین وظایف ایشان است که امید است به نحو احسن از عهده آن بر بیایند.

  4. با عرض ادب واحترام سلام خسته نباشید اقای حسينعلي حاجي،اینجانب محمدهادی قربانی.فرزند اکبر با شماره کارت ملی 2440076287.من 30سال سن دارم،چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی و اجاره نشینی نمی توانم ازدواج کنم،مدتی هم هست،مصالح ساختمانی گران شده،و خشکسالی کارگری نیست،من نیز فن خاصی بلد نیستم جز کارگری،اطرافیانم هم توان مالی ندارند کمکم کنند ازدواج کنم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد،خواهشمندم اگر امکان داره به من کمک مالی کنید ازدواج کنم و بهتر زندگی کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکلی بزرگ شده،اگر یه کمک کوچکی اندازه اجاره خونه به من کمک کنید،یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری بیام بگم.خیلی ممنون و متشکرم از زحمات شما.شماره تماس من 09336166477.مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم.شماره عابر بانک رفاه (5894631535989081)بنام محمدهادی قربانی.تو راخدا کمک کن.موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.