۱۱:۴۵ - جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

شهردار شاهین شهر:

شرکت در انتخابات موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود

امیری شهردار شاهین شهر گفت: شرکت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات بدون شک موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود و بار دیگر دشمنان را برای رسیدن به اهداف شوم و پلیدشان مأیوس خواهد کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ انتخابات یک مقطع از مقاطع مهم حضور ملت ایران که مایه عزت، سربلندی، اقتدار ملی و آبروی کشور است و با انتخاب آگاهانه و هوشمندانه در کنار مشارکتی سرنوشت‌ساز در مقابل بیگانگان داخلی و خارجی می‌ایستند و از استقلال کشورشان دفاع می‌کنند.

همزمان با سراسر کشور واجدین شرایط رای دهی در شهرستان شاهین شهر و میمه از اولین ساعات آغاز رای گیری در شعبه های اخذ رای حضور یافته و در برخی از شعبه ها نیز صف های طولانی رای تشکل داده اند تا گواهی روشن برای پشتیبانی از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

فرماندار شاهین شهر و میمه در اولین ساعات آغاز رأی گیری پس از انداختن رأی خود در صندوق، شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی و شرعی دانست و تاکید کرد: همه وظیفه داردیم که در این امر مهم مشارکت کرده و به وظیفه خود عمل نماییم.

عليرضا بصيري اضافه کرد: وظیفه داریم با انتخاب فرد اصلح و حضور گسترده در پای صندوق های رأی ضمن لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای والامقام، در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی که به‌ همراه جمعی دیگر مسئولان شهرستان با حضور در شعبه ثابت شماره 31 اخذ رأی در انتخابات شرکت کرده بود اظهار کرد: در سطح شهرستان 186شعبه اخذ رأی و 2 شعبه اخذ رأی برای اقلیت‌های مذهبی ارامنه و آشوری ساکن شهرستان‌شاهین شهر و میمه در نظر گرفته شده است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه اضافه کرد: هفت شعبه سیار انتخابات با بیش از 3 هزار نیروی انسانی تحت عناوین مختلف در محل‌های شعب اخذ رأی درحال فعالیت هستند.

در ادامه شهردار شاهین شهر با حضور در جمع خبرنگاران گفت: حضور باشکوه امروز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی بدون شک موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود که بار دیگر دشمنان را برای رسیدن به اهداف شوم و پلیدشان مأیوس خواهد کرد.

حسین امیری اضافه کرد: شهرداری شاهین‌شهر وظیفه خود را در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی فرمانداری و استانداری استان اصفهان جهت مشارکت بیشتر مردم در نهایت تلاش و همکاری خود را در این زمینه انجام داده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.