۱۴:۰۴ - جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

همزمان با سراسر کشور؛

حضور حماسی مردم شاهین شهر در پای صندوق های رأی/ تصاویر

فرآیند برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امرور همزمان با سراسر کشور با حضور پر شکوه مردم و مسئولان شهرستان در شاهین شهر آغاز شد.

در این حماسه باشکوه و زیبا مرد و زن و پیر و جوان با سلایق متفاوت در لبیک به فرمان رهبر انقلاب و برای عزت و عظمت کشور عزیز از دقایق اولیه شروع اخذ رأی در پای صندوق های رأی حاضر شده و در خلق حماسه ای دیگر شرکت کردند.

در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار ۲۱ داوطلب خود را در معرض انتخاب مردم دو شهرستان قرار دادند تا شهروندان این حوزه انتخابیه یک کاندیدا را به عنوان نماینده به بهارستان راهی کنند.

علی رغم شور و هیجان انتخاباتی روزهای گذشته که در بین رقبا و هواداران آنهاحاکم بود امروز شاهین شهر شاهد یک روز آرام بود و مردم شهرستان در کمال آرامش در شعب اخذ رأی حاضر شدند و به امنیت، پیشرفت و عزت و سربلندی ایران اسلامی رأی دادند و به بیگانگان ثابت کردند که اگرچه در برخی موارد مشکلاتی دارند اما سرنوشت و آینده کشور را خودشان تعیین می کنند و اجازه دخالت به هیچ بیگانه ای نخواهند داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.