۰۸:۳۴ - پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴

لیست های انتخاباتی و چالش مهم انتخاب اصلح

ارائه این لیست ها را از جمله مواردی می توان دانست که در سیل عظیم نامزدها بتواند مخاطبین را از سر درگمی نجات دهد و راهی مناسب برای تجمیع آراء و عدم ورود افراد ناصالح به مراکز تصمیم گیری نظام باشد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  از جمله نکات بسیار مهم این ایام معرفی لیستها و فهرست هایی است که از سوی گروه ها و احزاب مختلف اعلام می گردد و هرلحظه نیز امکان تغییر در آن وجود دارد. شاید بتوان گفت: ارائه این لیست ها را از جمله مواردی دانست که در سیل عظیم نامزدها بتواند مخاطبین را از سر درگمی نجات دهد و راهی مناسب برای تجمیع آراء و عدم ورود افراد ناصالح به مراکز تصمیم گیری نظام باشد.

این لیست ها علاوه بر رمز گشایی بر جریانی کار انتخاب درست را در میان موج کثیر نامزدها برای مخاطبین آسانتر می کند گاها برای مخاطبین نیز سوال برانگیز و چالش‌زا می شود مانند اینکه نسبت به برخی از نامزدهای معرفی شده در لیست ها شناخت ندارند یا ورود برخی از نامزدها را در لیست های ارائه شده را مناسب نمی دانند.

به نظر می رسد آنچه راهگشای مخاطبین در این برهه از زمان انتخابات است سخنان حکیمانه رهبر انقلاب می باشد ایشان علاوه بر تاکید داشتن بر شرکت و حضور حداکثری در انتخابات و دست زدن به انتخاب درست فرمودند: که به تعداد اسامی که باید اسم نامزدها نوشته شود لازم است اسامی نامزدها را انتخاب گردد چرا که اگر از نامزدهایی که باید اسمشان نوشته شود کاسته شود افراد ناصالح به جایگاه آنها ورود خواهند کرد.

همچنین در خصوص اعتماد به کسانی که معرف لیست ها هستند فرمودند: به نظر بنده این جور می رسد که چون یکایک افراد را ممکن است نشناسیم خود بنده هم وقتی این فهرست ها را می آورند که بیایم رای بدهم بعضی از آدم های این فهرست ها را نمی شناسم اما اعتماد میکنم به آن کسانی که این ها را معرفی کرده اند و نگاه می کنم ببینم آیا متدین و مومن و انقلابی هستند به حرفشان اعتماد می کنم و به فهرست آن ها رای می دهم اگر دیدم نه کسانی که این فهرست را داده اند کسانی هستند که به مسائل انقلاب به مسائل دین و به مسائل استقلال کشور خیلی اهمیتی نمی دهند و دلشان دنبال حرف آمریکا و غیر آمریکاست به حرفشان اعتماد نمی کنم. به هر حال آنچه لزوم دقت و تحقیق را برای آحاد مردم جهت برگزیدن نامزدها دوچندان می کند غنیمت شمردن فرصت توسط فرصت طلبان فضای حقیقی و مجازی است که در لیست های منتشر شده و ارائه لیست های جعلی جهت تخریب رقبای خود و ایجاد تشویش و نگرانی و اشتباه در انتخاب های مردم فعالیت می کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.