۱۵:۳۵ - جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

خبرگان قوی، دشمن شناس و مدافع ولایت انتخاب کنید/ هر رأی تیری است بر چشم دشمن

حجت الاسلام ملکیان گفت: با توجه به اینکه مجلس خبرگان رابط بین مردم و رهبری است به طریق اولی باید مدافع ولایت و رهبری باشد در غیر اینصورت به نظام و مملکت آسیب جدی وارد می شود بنابراین خبرگان رهبری همانند مجلس شورای اسلامی نیز باید از رأی حداکثری برخوردار باشد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در درخطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت ایام فاطمیه، به سالروز شهادت شهید محلاتی در حمله جنگنده های رژیم بعث به هواپیمای مسافربری و به شهادت رسیدن 40 تن از نمایندگان مجلس و مسئولان قضایی در سال 64 که به نام وز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: در حالی که روحانیون وظیفه تبلیغ دین را بر عهده دارند در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 3 هزار و 400 نفر از روحانیون و طلاب به شهادت رسیدند.

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب در این دیدار و در آستانه دو انتخابات سرنوشت ساز در خصوص اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری فرمودند: مجلس خبرگان بسیار مهم است چرا که در لحظه لازم رهبری را تعیین می کنند اگر اعضای خبرگان دلبسته انقلاب، ملت، آگاه و پایدار در برابر توطئه های دشمنان باشند به یک گونه و اگر نباشند به گونه دیگری رفتار می کنند.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان با استناد به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند دشمن روی مجلس خبرگان حساس است تاکید کرد: باید خبرگان قوی، دانا، دشمن شناس و مدافع ولایت انتخاب کنیم.

وی در بیان ولایت پذیری مراجع عظام خاطرنشان کرد: مراجعی که از سطح علمی بالایی برخوردار و در سراسر دنیا نیز میلیونها مقلد دارند زمانی که ولی فقیه پرچم را بردوش گرفته آنها هم در امور حکومنی و مسائل سیاسی کشور خود را مقید دانسته و اطاعت می کنند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه مجلس خبرگان رابط بین مردم و رهبری است به طریق اولی باید مدافع ولایت و رهبری باشد در غیر اینصورت به نظام و مملکت آسیب جدی وارد می شود بنابراین خبرگان رهبری همانند مجلس شورای اسلامی نیز باید از رأی حداکثری برخوردار باشد.

وی با تاکید بر اینکه هر رأی تیری است بر چشم دشمنان اضافه کرد: با توجه به اینکه چشم دشمنان به این انتخابات است در پای صندوق های رأی باید در هر دو انتخابات شرکت کنیم و بگونه ای نباشد که در شمارش آراء آمار یکی از صندوق ها از دیگری بیشتر باشد.

حجت الاسلام ملکیان خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری باید با دقت کافی و بر اساس معیارهای مطرح شده نمایندگان اصلح را انتخاب کرد در غیر اینصورت باید به فرموده رهبر انقلاب به لیست هایی که افراد مومن، متدین، انقلابی و کارشناس داده اند اعتماد کرد.

وی در ادامه با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی که وظیفه ریل گذاری قانون اساسی را برعهده دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و در انتخاب نمایندگان باید دقت لازم را داشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.