۲۳:۴۰ - چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲

«ما برنده ایم» پاسخ به زمزمه ای در شبکه های اجتماعی

جنگ ما و آمریکا جنگ تکنولوژی نبود، جنگ ایدئولوژی بود! اینکه امروز از اقصی نقاط دنیا فریاد اسلام خواهی بلند است یعنی ملت انقلابی ایران برنده است!

siKcY8_5

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا” به نقل از اصفهان بیدار، مرضیه شاهسنایی / این روزها نزدیک شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن وسوسه های خناسان با ژست‌های کار شناسانه شروع شده است تا شاید بتوانند حضور مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن و پیام تجمع بزرگ مردم ایران که همان برائت از استکباراست را به نوعی به چالش بکشد.

یکی از این زمزها این عبارات می باشد که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است:

چرﺍ ﺩﺭ ﮊﺍﭘﻦ ﮐﺴﯽ ﻣﺮﮒ ﺑﺮ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﺪ؟
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺟﻨﮓ ﺍﺯ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻘﺎﻣﺎﺕ ﮊﺍﭘﻦ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺷﻤﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺸﻮﺭﯼ ﺑﻮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﻋﻠﯿﻪ ﺗﺎﻥ ﺍﺯ ﺑﻤﺐ ﺍتم ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﺮد، ﻗﺎﻋﺪﺗﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﺷﻤﻦ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﺎﺷﯿﺪ، ﭘﺲ ﭼﺮﺍﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺷﻌﺎﺭ «ﻣﺮﮒ ﺑﺮ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ» ﺳﺮ ﻧﻤﯿﺪﻫﯿﺪ؟!
ﺍﻭ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ: ﺷﻌﺎﺭ ﺩﺍﺩﻥ ﻣﺎﻝ آﻧﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﻤﻞ ﻫﯿﭻ ﻏﻠﻄﯽ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﮑﻨﻨﺪ! ﻫﻤﯿﻨﮑﻪ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ آﻣﺮﯾﮑﺎ ﺗﻠﻔﻦ ﭘﺎﻧﺎﺳﻮﻧﯿﮏ ﻣﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎ ﭘﯿﺮﻭﺯ ﺷﺪﯾﻢ.

ظاهرا خالق عبارت فوق غافل است از اینکه بعد از گذشت چند دهه از جنگ جهانی اول دولت ژاپن هنوز اجازه داشتن ارتش مستقل را ندارد یعنی ژاپن برده‌ آمریکاست!

اینکه آمریکا در عرض چند ثانیه چندین هزار ژاپنی را می کشد و هنوز هم که هنوز است در ژاپن حضور نظامی دارد و هر از گاهی هم افتضاحات تجاوز آمریکایی ها به دختران ژاپنی رسانه ای می شود یعنی ژاپن برده‌ آمریکاست!

اینکه با وجود سابقه سیاه آمریکا در ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون این کشور به عنوان یکی از هم پیمانان و کشورهای همسوی آمریکا شناخته می شود یعنی ژاپن برده‌ آمریکاست!

اینکه هنوز آمریکا بخاطر بمباران اتمی ژاپن حاضر به عذرخواهی لفظی هم از ژاپن نشده و دولت ژاپن هیچ غلطی نتوانسته بکند تا حداقل با عذرخواهی آمریکا غرور جریحه دار شده‌ ملتش را جبران کند یعنی ژاپن برده‌ آمریکاست!

ژاپن تکنولوژی دارد چون در تحریم نبوده و با تکنولوژی وارداتی و نیروی کار خودش به اوج رسید.

اما جنگ ما و آمریکا جنگ تکنولوژی نبود، جنگ ایدئولوژی بود! اینکه امروز از اقصی نقاط دنیا فریاد اسلام خواهی بلند است یعنی ما برنده‌ایم.

اینکه رژیم صهیونیستی در مرزهای فلسطین اشغالی محصور شده و تا فرات نیامده، یعنی ما برنده‌ایم.

اینکه در جنگ ۳۳ روزه برای اولین بار اسرائیل از مسلمانان شکست خورد یعنی ما برده‌ایم.

اینکه در جنگ هشت روزه برای اولین بار در تاریخ، مجاهدین فلسطینی از اسرائیل امتیاز گرفتند یعنی منطق ما پیروز شد.

اینکه آمریکا به عراق حمله نظامی می کند، اشغال می کند ولی دولتی که روی کار می آید یک دولت شیعی هواد را جمهوری اسلامی است یعنی منطق ما پیروز شد و آمریکا هیچ غلطی نتوانسته است بکند.

اینکه امروز دولتهای آمریکای لاتین در برابر آمریکا قد علم کرده اند یعنی منطق ما پیروز شد و آمریکا هیچ غلطی نتوانسته است بکند.

اینکه بعد از سی و پنج سال جنگ نظامی، جنگ نرم، تحریم و توطئه هنوز ما برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن لحظه شماری میکنیم و هنوز به آرمانهای ۳۵ سال پیش مان وفاداریم یعنی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

جنگ ما و آمریکا جنگ حق و باطل است و بر اساس منطق قرآن پیروز نهایی در این نبرد منطق حق است و تا همیشه تاریخ آمریکا هیچ غلطی نخواهد توانست بکند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.