۱۵:۵۵ - جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

شرکت در انتخابات یک حق قانونی و تکلیف شرعی است

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر شرکت در انتخابات را هم حق قانونی و هم تکلیف شرعی دانست و افزود: سرنوشت و آینده کشور در گرو حضور پرشور و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای می باشد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، نعمت ولایت فقیه را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروزه هیچ طرح یا توافقی در منطقه بدون حضور ایران به سرانجام نمی‌رسد.

وی ضمن دعوت از مردم انقلابی شاهین شهر برای شرکت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امسال 2 امتحان مهم و سرنوشت‌ساز شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند ماه سال جاری در پیش رو دارند که همانند سالیان گذشته با حضور پر شور خود دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید خواهند کرد.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان در ادامه شرکت در انتخابات را هم حق قانونی و هم تکلیف شرعی دانست و افزود: سرنوشت و آینده کشور در گرو حضور پرشور و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای می باشد.

وی به جایگاه مهم و تأثيرگذار شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: همه باید در برابر اظهار نظرهای شورای محترم نگهبان تسلیم باشیم چراکه این اظهار نظرهای کارشناسی فصل الخطاب است و نباید نسبت به عملکرد شورای محترم نگهبان اعتراض و آن را به آحاد جامعه تعمیم داد.

امام جمعه شاهین شهر در ادامه ضمن تبریک پیروزی های ارتش سوریه و نیروهای مردمی این کشور در مبارزه با تروریست‌ها و شکستن حصر 4 ساله دو شهرک سوق‌الجیش نُبل و الزهرا تصریح کرد: در سوریه با وجود شیطنت‌های ترکیه، قطر و عربستان سعودی، نیروی‌های مقاومت و ارتش توانستند 2 منطقه مهم و استراتژی نبل و الزهرا را از چنگال تروریست‌ها آزاد کنند و حلب دومین شهر مهم سوریه را به محاصره کامل خود در بیاورند.

همچنین بخوانید:

One Response to “شرکت در انتخابات یک حق قانونی و تکلیف شرعی است”

  1. شهروند گفت:

    میخواستم از کاندیدهای محترم خواهش کنم مراقب باشند که برای تبلیغات به کدام مراسم و کجاها میرن و نامه امام علی به مالک اشتر را به یاد داشته باشن و یادشون باشه که یک رای ارزش پا گذاشتن روی ارزشها را نداره…
    بلاخزه به اقای سید محمود حسینی بفرمائید که در شهرستان خانه چه کسانی میرن؟!
    ایا در مورد مکان حضورشون تو محیط شهرستان و افراد ذی نفع اطلاعی دارن؟؟؟؟
    پس چطور میشه انتظار داشت در مورد مسائل سطح کشور اطلاع درستی داشته باشن؟؟؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.