۲۲:۴۱ - پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

با حضور دکتر جواد فروغی:

90 چهره قرآنی برتر شاهین شهر در محفل انس با قرآن تجلیل شدند

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور دکتر جواد فروغی و جمعی از مسئولان شهرستان 90 نفر از اساتید، مدرسان و فعالان قرآنی شاهین شهر در محفل انس با قرآن تجلیل شدند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ دکتر جواد فروغی قاری و مفسر بین المللی قرآن کریم در همایش فعالان قرآنی شاهین شهر با تفسیر آیاتی از کلام الله مجید و ضمن برشمردن صفات خداوند به ارتباط با خالق یکتا تاکید کرد و گفت: باید همه تلاش کنیم با توجه به آیات الهی مفاهیم قرآن را در همه امور زندگی خود بکار بگیریم.

وی در ادامه به نقشه های شوم دشمن قسم خورده انسان برای گمراه کردن انسان اشاره کرد و افزود:  امروزه دشمنان اسلام راستین با استفاده از برنامه های ویرانگر شبکه های ماهواره ای و نمایش محبت های کاذب و دروغین بین زنان و مردان، بی بند و باری را ترویج داده واساس و بنیان خانواده های مسلمانان را هدف قرار داده اند.

فروغی به همه جوانان توصیه کرد: نباید فریب نقشه های شوم دشمنان را خورد چراکه تنها کلید ایجاد محبت، انس و الفت، عزت و شرافت در دست خدای متعال قرار دارد و نتها اوست که می تواند محبت را در دل انسانها بوجود بیاورد.

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر ضمن تبریک سی و هفتمین بهاز ازادی و انقلاب اسلامی گفت: در بهمن سال 57 انقلاب اسلامی ایران برای اجرایی شدن قوانین اسلام، همانند زمان پیامبرگرامی اسلام(ص) که حکومت اسلامی برای اجرای احکام اسلامی تشکیل شده بود، بوجود آمد.
وی افزود: با توجه به جایگاه بسیار مهم ولایت در اسلام که یکی از کلیدهای اجرای احکام اسلام می باشد، بنیان گذار انقلاب برای انطباق قوانین با دستورات قرآنی در این مسیر گام برداشت.

حجت الاسلام محمود مرادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در ابتدای این مراسم هدف از برگزاری این همایش را تقویت و ترویج معارف قرآنی با بهره گیری از اساتید مجرب و همچنین تجلیل از مربیان و فعالان قرآنی شهرستان عنوان کرد که در گسترش علوم قرآنی فعالیت می کنند.

وی افزود: در این همایش به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی از بیش از 90 فعال قرآنی شهرستان تجلیل به عمل می آید.

اجرای تواشیح توسط گروه هم خوانی فجر، معرفی مبین فتحی به عنوان نابغه و حافظ کل قرآن خردسال و تجلیل از 90 فعال علوم قرآنی در شاهین شهر از دیگر بخش های این همایش بود.

همایش تجلیل از مربیان و مدرسان قرآنی با حضور دکتر جواد فروغی قاری و مفسر بین المللی قرآن، بخشدار مرکزی شهرستان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان، امام جمعه شاهین شهر، و جمعی دیگر از مسئولان و فعالان علوم قرآنی و اقشار مختلف مردم در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.