۱۶:۰۳ - دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ انقلاب در مدارس شاهین شهر نواخته شد

همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره)به میهن اسلامی زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان، مهدهای کودک به همراه آژیر کارخانجات به صدا در آمد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر در آیین گلبانگ پیروزی انقلاب در دبیرستان کوثر شاهین شهر گفت: سه اصل رهبری، وحدت کلمه و ایمان قوی پیروزی انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد.

علیرضا معتمدی با بیان اینکه با کمک رشادتها و از خودگذشتگیهای ملت سربلند ایران شاهد پیروزی این انقلاب شکوهمند شدیم، افزود: رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و وحدت کلمه و اتحاد و یکپارپگی مردم رشید ایران این نظام  سرانجام با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22بهمنماه 57 به ثمر نشست.

 وی ادامه داد: برخی از افراد با جدا کردن خود از عموم مردم  و ایجاد تفرقه از این مسیر بازماندند و نتوانستند به قله‌‌ها دست یابند، اما نگاه وسیع افرادی که وحدت کلمه را سرلوحه خود قرار داده بودند، باعث شد دنیا را بهتر درک کرده و به پیروزی برسند. در این مسیر انحصارطلبان برایایجاد گمراهی موانعی را ایجاد کردند.
معتمدی افزود: امروزه با تلاشهای تیم مذاکره‌ کننده ایران شاهد هستیم که دنیا در مقابل دیپلماسی عقلانی ایران سر تعظیم فرود میآورد و دنیا فهمیدکه ایران کشور بزرگی است و قدرت آنرا نمیتوان در منطقه نادیده گرفت.
معاون پرورشی  و تربیت بدنی شهرستان با بیان اینکه امروز در شرایط حساس و در آستانه انتخابات هفتم اسفندماه قرار داریم، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم به بیحسی فرهنگی مبتلا نشویم، ویروسهای بیتفاوتی برخی افراد را گرفتار کرده و باید در صدد رفع این ویروس از طریقآموزش و آگاهی و محبت باشیم.
معتمدی با تأکید بر اینکه نباید دچار شعارزدگی شویم، بیان کرد: رأیدهندگان به خصوص رأی اولیها باید در انتخابات با نگاه تیزبینانه خود فرداصلح که درد و رنج دیگران را درد و رنج خود میداند، انتخاب کنند.
وی ریشه اسلام را در حیا دانست و تاکید کرد: باید همه تلاش کنید و درد و رنج مردم را با از خود گذشتگیهای خود رفع کنید.
در نخستین روز از دهه فجر و هممزان با آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب رأس ساعت 9:33  در کلیه مدارس شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور مسئولان بصدا درآمد، این آیین در شاهین شهر بصورت نمادین و با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان کوثر شاهین شهر برگزار شد.
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.