شاهین پرس

زنگ انقلاب در مدارس شاهین شهر نواخته شد

کدخبر: 55182
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ در ساعت ۴:۰۳ بعد از ظهر

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر در آیین گلبانگ پیروزی انقلاب در دبیرستان کوثر شاهین شهر گفت: سه اصل رهبری، وحدت کلمه و ایمان قوی پیروزی انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد.

علیرضا معتمدی با بیان اینکه با کمک رشادتها و از خودگذشتگیهای ملت سربلند ایران شاهد پیروزی این انقلاب شکوهمند شدیم، افزود: رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و وحدت کلمه و اتحاد و یکپارپگی مردم رشید ایران این نظام  سرانجام با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22بهمنماه 57 به ثمر نشست.

 وی ادامه داد: برخی از افراد با جدا کردن خود از عموم مردم  و ایجاد تفرقه از این مسیر بازماندند و نتوانستند به قله‌‌ها دست یابند، اما نگاه وسیع افرادی که وحدت کلمه را سرلوحه خود قرار داده بودند، باعث شد دنیا را بهتر درک کرده و به پیروزی برسند. در این مسیر انحصارطلبان برایایجاد گمراهی موانعی را ایجاد کردند.
معتمدی افزود: امروزه با تلاشهای تیم مذاکره‌ کننده ایران شاهد هستیم که دنیا در مقابل دیپلماسی عقلانی ایران سر تعظیم فرود میآورد و دنیا فهمیدکه ایران کشور بزرگی است و قدرت آنرا نمیتوان در منطقه نادیده گرفت.
معاون پرورشی  و تربیت بدنی شهرستان با بیان اینکه امروز در شرایط حساس و در آستانه انتخابات هفتم اسفندماه قرار داریم، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم به بیحسی فرهنگی مبتلا نشویم، ویروسهای بیتفاوتی برخی افراد را گرفتار کرده و باید در صدد رفع این ویروس از طریقآموزش و آگاهی و محبت باشیم.
معتمدی با تأکید بر اینکه نباید دچار شعارزدگی شویم، بیان کرد: رأیدهندگان به خصوص رأی اولیها باید در انتخابات با نگاه تیزبینانه خود فرداصلح که درد و رنج دیگران را درد و رنج خود میداند، انتخاب کنند.
وی ریشه اسلام را در حیا دانست و تاکید کرد: باید همه تلاش کنید و درد و رنج مردم را با از خود گذشتگیهای خود رفع کنید.
در نخستین روز از دهه فجر و هممزان با آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب رأس ساعت 9:33  در کلیه مدارس شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور مسئولان بصدا درآمد، این آیین در شاهین شهر بصورت نمادین و با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان کوثر شاهین شهر برگزار شد.