۲۲:۱۴ - سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

ازدحام در پیست اسکی فریدن حادثه آفرید

ازدحام بی سابقه در پیست اسکی مقابل دو راهی اوزنبلاغ از توابع بخش زنده رود شهرستان فریدن، به دلیل عدم رعایت ایمنی و برخورد تیوپ سواران با یکدیگر حادثه ساز شد.

102014

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از پایگاه تحلیلی خبری فریدن، دکتر علی اصغر صبوحی اسکی را یکی از ورزش های مفرح اما پر مخاطره بیان کرد و اظهار داشت: متاسفانه ازدحام بی سابقه در پیست اسکی مقابل دو راهی اوزنبلاغ از توابع بخش زنده رود شهرستان فریدن و عدم رعایت ایمنی و برخورد تیوپ سواران با یکدیگر حادثه ساز شد.
وی افزود: در این حادثه ۳۰ نفر از افراد دچار سانحه شده که توسط خودروهای امدادی ۱۱۵ و هلال احمر شهرستان، به بیمارستان شهید رجایی داران انتقال یافتند.
رییس شبکه بهداشت و درمان فریدن تاکید کرد: سوانح ایجاد شده از قبیل، ضربه به سر و کاهش سطح هوشیاری بود که اقدامات درمانی اولیه در بیمارستان شهید رجایی داران انجام و پس ازآن مصدومین به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد اعزام شدند.
وی در ادامه گفت: متاسفانه ازدحام بی سابقه در پیست اسکی مقابل دو راهی اوزنبلاغ از توابع بخش زنده رود شهرستان فریدن و عدم رعایت ایمنی و برخورد تیوپ سواران با یکدیگر حادثه ساز شد.
پس از آتل گذاری دست و پا و انگشتان بدون جابجایی و فیکس کردن موضع به مراکز درمانی اصفهان انتقال داده شدند.
دکتر علی اصغر صبوحی خاطرنشان کرد: برای تعداد دیگری نیز اقدامات درمانی از قبیل پانسمان، بخیه، آتل گذاری و دیگر امور درمان سرپایی توسط کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی داران انجام پذیرفت.
وی به گردشگرانی که قصد تفریح در این پست تفریحی اسکی را دارند هشدار داد و خواستار رعایت نکات ایمنی آنان در این ورزش مفرح و پرحادثه شد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.