شاهین پرس

ازدحام در پیست اسکی فریدن حادثه آفرید

کدخبر: 5507
۱۵ بهمن ۱۳۹۲ در ساعت ۱۰:۱۴ بعد از ظهر

102014

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از پایگاه تحلیلی خبری فریدن، دکتر علی اصغر صبوحی اسکی را یکی از ورزش های مفرح اما پر مخاطره بیان کرد و اظهار داشت: متاسفانه ازدحام بی سابقه در پیست اسکی مقابل دو راهی اوزنبلاغ از توابع بخش زنده رود شهرستان فریدن و عدم رعایت ایمنی و برخورد تیوپ سواران با یکدیگر حادثه ساز شد.
وی افزود: در این حادثه ۳۰ نفر از افراد دچار سانحه شده که توسط خودروهای امدادی ۱۱۵ و هلال احمر شهرستان، به بیمارستان شهید رجایی داران انتقال یافتند.
رییس شبکه بهداشت و درمان فریدن تاکید کرد: سوانح ایجاد شده از قبیل، ضربه به سر و کاهش سطح هوشیاری بود که اقدامات درمانی اولیه در بیمارستان شهید رجایی داران انجام و پس ازآن مصدومین به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد اعزام شدند.
وی در ادامه گفت: متاسفانه ازدحام بی سابقه در پیست اسکی مقابل دو راهی اوزنبلاغ از توابع بخش زنده رود شهرستان فریدن و عدم رعایت ایمنی و برخورد تیوپ سواران با یکدیگر حادثه ساز شد.
پس از آتل گذاری دست و پا و انگشتان بدون جابجایی و فیکس کردن موضع به مراکز درمانی اصفهان انتقال داده شدند.
دکتر علی اصغر صبوحی خاطرنشان کرد: برای تعداد دیگری نیز اقدامات درمانی از قبیل پانسمان، بخیه، آتل گذاری و دیگر امور درمان سرپایی توسط کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی داران انجام پذیرفت.
وی به گردشگرانی که قصد تفریح در این پست تفریحی اسکی را دارند هشدار داد و خواستار رعایت نکات ایمنی آنان در این ورزش مفرح و پرحادثه شد