۰۸:۰۰ - دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴

حضور در انتخابات هفتم اسفند ماه؛

ماندگاری بیشتر انقلاب با رویش‌های سرسبز و پرطراوت در گروه انتخاب نمایندگان صالح است

حضور مردم در پای صندوق های رای را باید نشانه حرکت رو به جلو جامعه به سمت رشد و بالندگی دانست.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ حسن اسلامي در یاداشتی پيرامون انتخابات اسفند ماه نوشت:

 

لَهُ مُعَقِّباتٌ مِن بَينِ يَدَيهِ وَمِن خَلفِهِ يَحفَظونَهُ مِن أَمرِ اللَّهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم ۗ وَإِذا أَرادَ اللَّهُ بِقَومٍ سوءًا فَلا مَرَدَّ لَهُ ۚ وَما لَهُم مِن دونِهِ مِن والٍ سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱

برای انسان، مأمورانی است که پی در پی، از پیش رو، و از پشت سرش او را از فرمان خدا [حوادث غیر حتمی‌] حفظ می‌کنند؛ (امّا) خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! و هنگامی که خدا اراده سوئی به قومی (بخاطر اعمالشان) کند، هیچ چیز مانع آن نخواهد شد؛ و جز خدا، سرپرستی نخواهند داشت!

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

سرنوشت سياسي ملتها بر اساس حضور در عرصه سياسي آنهاست و اين مطلب، براي ملت بزرگوار ما روشن و مبرهن است و در طول پيروزي انقلاب اسلامي در برگزاري انتخابات هاي فراوان اعم از مجلس خبرگان رهبري، رياست جمهوري، مجلس شوراي اسلامي، شوراي اسلامي شهرها و روستاها و … تجربه كرده اند.

دولتهاي متفاوت را درك كرده اند، انسانهاي متفاوت را در پست هاي رياست جمهوري، وزارتخانه ها، وكلاي مجلس و … شناخته اند. برنامه هاي آنها، اطرافيان آنها و عملكرد آنها را ارزيابي نموده اند.

در آينده نزديك انتخاباتي ديگر براي ماست. براي دو مجلس مهم و اساسي، مجلسي كه وظيفه اش، انتخاب رهبر است. (رهبري كه كليد حركت انقلاب دست اوست).و مجلسي كه هم از لحاظ قوانين، هم از لحاظ ريل گذاري براي حركت دولتها هم در مسائل بين المللي جایگاه ویژه ای دارد.

لذا بر ما فرض و واجب است ضمن حضور در انتخابات، در انتخاب افراد صالح همت گماريم كه رهبر معظم انقلاب فرمودند: (در مقطع کنونی نیز اگر مردم به وظایف خود در انتخاب نامزدهای صالح برای مجلس و خبرگان، درست عمل کنند «رویش‌های سرسبز و پرطراوت انقلاب»، بیشتر و ماندگاری انقلاب تأمین می‌شود.)

ايران اسلامي ما با رهبري هاي حكيمانه، مقتدرانه، عالمانه بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني(ره) و حضور هوشمندانه و با بصيرت مردم مومن، متدين ، ولايتمدار و انقلابي در 22 بهمن 1357 به پيروزي رسيد. تاكنون هزاران شهيد تقديم نموده و هزاران جانباز و ايثار گر با مشكلات ناشي از شكنجه هاي ساواك، بعثيان و منافقين در زحمت، رنج و تعب هستند.

در طول انقلاب اسلامي، مردم عزيز تجارب ارزشمندي را در شناخت عناصر انقلابي بدست آورده اند. ريزشها و روشهاي انقلاب را شناختند و مي شناسند. مردم عزيز و مومن ايران اسلامي افرادي كه در طول انقلاب دنبال زر و زور، ثروت اندوزي، رفاه طلبي بودند و هستند را خوب مي شناسند. آنجائي هم كه دچار ترديد شوند به فرهيختگان جامعه و كساني كه در استمرار حركت انقلاب نقش موثر داشته و دارند مراجعه و مشورت ميكنند و مقام معظم رهبري در ديدار با ائمه محترم جمعه (دوشنبه 14/10/94) فرمودند: برای انتخاب نامزدها به کسانی و مجموعه‌هایی اعتماد کنید که از سر صفا و صداقت و علاقه‌مندی به انقلاب لیست داده‌اند، نه از روی مقاصد خاص و گاه فاسد.

و مي دانند كه طبق فرمايشات معظم له: (حضور در انتخابات و به‌ویژه دقت در انتخاب «نامزدهای صالح یا اصلح» را موجب تحقق دو هدف عالی خواندند: ماندگاری انقلاب و آرامش و سکینه‌ی ملت) لذا با حضور حداكثري در انتخابات اسفند ماه به كساني راي مي دهند كه دل در گرو اسلام، رهبري معظم و مردم ولايتمدار دارند نه امريكاي جنايتكار و ايادي مزدور داخلي و خارجي آنها .

مردم عزيز با فتنه گران سالهاي 78 و 88 آشنا هستند. مردم عزيز متحصنين مجلس ششم را بخوبي مي شناسند. نمايندگان ملت در آن دوره، گرچه در خانه ملت قسم یاد كرده بودند “پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشند، همچنین ودیعه‌ای که ملت به آنها سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنند” اما در مرام اين جريان عهد بستن و عهد شکستن موضوع جديدي نبود.

مردم غيور ما با بزك كنندگان چهره كريه امريكا، اسرائيل، انگليس و ديگر دشمنان اسلام و مردم ايران آشنا و مشخصات و مختصات روحي و فكري آنها را مي دانند.

زراندوزان، جاه طلبان، مرفهان بي درد و اجرا كنندگان دستورات شيطان بزرگ، پس از مجلس ششم، در انتخابات سال 88 وقتی نتوانستند از “در قانون و انتخاب مردم” به عرصه قدرت ورود پیدا کنند تلاش كردند از “پنجره بی قانونی و زیر پا گذاشتن حقوق ملت” به دنبال تحمیل خود به جامعه برآيند؛ البته در آن شرایط، ايادي استکبار همچون آمریکا و اسرائیل،  نه با “کف زدن” بلکه با “میدان داری”به یاری جریان به اصطلاح داخلی اصلاحات آمد.و به يمن حضور مقتدرانه و هوشمندانه شما مردم عزيز در حماسه 9 دي نقشه آنها نقش بر آب شد. و مردم عزيز با شعارهاي بسيار آموزنده يك بار ديگر با امام المسلمين ( مد ظله العالي ) تجديد عهد و پيمان كردند و آرمانهاي امام راحل عظيم الشان ( قدس سره ) را پاس داشتند.

بهر حال در آستانه روزهائي سرنوشت ساز براي ايران اسلامي هستيم. شرائط زماني و موقعيتي ايجاب مي كند كه بدور از احساسات غلط و تنش با انسانهاي فاقد عقل و منطق، با احساس وظيفه شرعي، در اين امر مهم گام هاي استوار برداريم و با مرور عملكرد كانديداها، اطرافيانشان و حمايتگران مادي و معنوي آنها، رفتار و برخوردشان، برنامه ها و ايده هايشان، و اينكه از كدام طيف، حزب و گروهي هستند، افراد صالح و شايسته اين منصب را براي روزهاي آينده اين نظام مقدس كه نياز مبرم به تلاش روز افزون و حضور مفيد و موثر در عرصه هاي مختلف سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي دارد انتخاب نمائيم. افرادي كه تمام همت و تلاششان، خدمتگزاري به ملت شريف تحت رهبري هاي حكيمانه سكاندار كشتي انقلاب باشد.

بر اساس فرامين معظم له، ما مجلسي مي خواهيم مستقل، آزاد و شجاع، شعار نمايندگان بر اساس شعار مردم باشد و همان جوري كه مردم مي خواهند، در داخل مجلس موضع گيري كنند.

آقا فرمودند: ( ببينيم اين فهرستي كه به ما داده مي شود، اين فهرست را چه كسي دارد به ما مي دهد. بدانيم اينها متدينند، بدانيم انقلابيند، بدانيم در خطند، در راه امامند، امام را واقعا قبول دارند.)

معظم له در اين فراز از فرمايشاتشان هدف را ترسيم مي كنند، هدف از حضور در انتخابات را رضايت حق تعالي است (همه سعي كنند درست انتخاب كنند. ممكن است اين سعي به نتيجه برسد و انتخاب ما درست باشد، ممكن است سعي ما به نتيجه نرسد، غلط انتخاب كنيم، عيبي ندارد، خداي متعال از ما قبول خواهد كرد.) آري برادر و خواهر گرامي در هر حال بايد رضايت خالق مد نظر باشد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.