۲۲:۴۰ - سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

نخستین جلسه شورای فرهنگ و هنر شهرستان شاهین شهر و میمه

شورای فرهنگ و هنر شهرستان با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و هنری و نائب رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شاهین شهر و تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر رسما تشکیل شد.

shoraya honar1

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”، اولین نشست شورای فرهنگ و هنر شهرستان با حضور دکتر ابراهیمی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در محل اداره فرهنگ تشکیل جلسه داد.

دراین جلسه که به منظور بررسی مشکلات فرهنگ و هنر شهرستان تشکیل شده بود؛ آقائیان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اظهار داشت: شورای هنر در بالاترین سطح در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان با حضور نمایندگان و مسئولین انجمن های هنری و اساتید و پیشکسوتان این حوزه تلاش دارد وظیفه سیاست گزاری امور اجرایی فعالیتهای فرهنگی و هنری و همچنین نظام مند کردن مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر با رویکرد شایسته سالاری و اهمیت به جایگاه هنرمندان را دنبال نماید.

در ادامه دکتر ابراهیمی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیز با بیان اینکه یکی از بهترین اتفاقات در این دوره شورا، برگزاری جلسات کمیسیون فرهنگی بطور منظم است که امیدوارم حاصل آن موجب رضایتمندی اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ایجاد شورای قدرتمند در بخش هنر را بسیار لازم و ضروری برشمردند که بتواند آنچه را که شایسته هنرمندان است پیگیری و مطالبات آنها را جامع عمل بپوشاند.

 ابراهیمی در این جلسه از نهایی شدن واگذاری دو قطعه زمین برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری خبر داد و همچنین از تهیه طرح جامع برای پاسداشت و ارج نهادن به هنرمندان دارای امتیاز و رتبه در سطوح مختلف کشوری خبر داد که در حال نهایی شدن است در این جلسه نمایندگان انجمن های هنری ضمن تقدیر از رویکرد شورا، اقدامات انجام شده را گرچه مثبت ارزیابی نمودند ولی در مقابل حجمه فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری کافی ندانستند و بر ادامه این تلاش ها تاکید نمودند.

 

shoraya honar2

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.