۱۶:۰۰ - سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

دیدار اعضای ستاد برگزاری بزرگداشت آیت اله ملاعبدالکریم گزی با امام جمعه اصفهان:

بزرگداشت علما واندیشمندان دینی به نوعی ترویج و تعظیم شعائر دینی است

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شخصیت های بزرگی مانند ایشان اظهار داشت: رفتار، گفتار و کردار این عزیزان راهنمای ما هستند و زنده نگه داشتن آنها به منزله نگه داشتن سرمشق های زندگی است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“ به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه، اعضای ستاد برگزاری بزرگداشت عالم ربانی آیت اله ملاعبدالکریم گزی با حضرت آیت اله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار کردند.

در این جلسه آیت اله طباطبایی نژاد گفت:عالمان و بزرگان دینی نعمتی هستند که خداوند متعال به مردم عنایت نموده اند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شخصیت های بزرگی مانند ایشان اظهار داشت: رفتار،کرداروگفتار این عزیزان راهنمای ما هستند و زنده نگه داشتن آنها به منزله نگه داشتن سرمشق های زندگی است.

وی با تاکید به اینکه علمای دین راهنمای دینی ما هستند گفت:در طول تاریخ اسلام کسانی که فرهنگ اسلامی را ما از آنها یاد گرفته ایم قشر روحانی بوده و حوزه های علمیه وتمام مسائل دینی را از روحانیت و علمای دینی داریم.

در ادامه آقائیان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ودبیر اجرایی این همایش نیز با اشاره به برنامه های ستاد گفت:کار اجرایی همایش در حال اجراست و از دو کتابی که قرار است برای این همایش آماده بشود یک کتاب آماده چاپ است و دیگری در حال ویرایش قبل از چاپ می باشد همچنین یک ویژه نامه در حال آماده سازی است که در آن معرفی مختصری آز آیت اله مرحوم ملاعبدالکریم گزی ومعرفی شهر گز در آن گنجانده شده است.

لازم به ذکر است این دیدار در دفتر امام جمعه اصفهان انجام شد.

خبر51

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.