۲۰:۱۵ - سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴

سومین نمایشگاه اتومبیل های کلاسیک و آنتیک در شاهین شهر برگزار شد

کمیته کلاسیک هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان شاهین شهر و میمه سومین نمایشگاه ماشین های کلاسیک و آنتیک را برگزار کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ به مناسبت گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) سومین نمایشگاه اتومبیل های کلاسیک و آنتیک در محل پارکینگ پیست موتورسواری بوستان انقلاب شاهین شهر برگزار شد.

این نمایشگاه با شرکت بیش از 50 دستگاه اتومبیل کلاسیک و آنتیک با برندهای اروپایی و آمریکایی برگزار شده بود که قدیمی ترین اتومبیل مهمان شورولت دیویژن DIVISION مدل 1949 و قدیمی ترین اتومبیل شرکت کننده از شاهین شهر شورولت بل ایر BELAIR مدل 1954 بود.

نائب رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگویی شاهین شهر را یکی از قطب های رشته اتومبیلرانی در سطح استان اصفهان معرفی کرد و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی و گسترش فرهنگ شناخت علاقمندان با اتومبیل های کلاسیک بود.

حسین دهباشی خاطرنشان کرد: کادر حدید هیئت اتومبیلرانی شهرستان در صدد است با همکاری کمیته کلاسیک و سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شاهین شهر برای پیشرفت و گسترش فرهنگ شناخت اتومبیل های کلاسیک، بصورت دوره ای اقدام به برپایی نمایشگاه های اتومبیل همراه با کارگاه های آموزش فنی خودروها نماید.

وی در ادامه با یادآوری اینکه، اتومبیل های بالای 25 سال به نام اتومبیل کلاسیک و بالای 50 سال ساخت به نام اتومبیل های آنتیک و نفیس شناخته می شوند. ار همکاری فرمانداری شهرستان، سازمان فرهنگی تفریحی، ورزشی شاهین شهر، اداره ورزش و جوانان، آقایان کوهکن(مسئول کمیته کلاسیک)، سیاوشی(دبیر کمیته کلاسیک) و همه کسانیکه در برگزاری این نمایشگاه همکاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

همچنین بخوانید:

One Response to “سومین نمایشگاه اتومبیل های کلاسیک و آنتیک در شاهین شهر برگزار شد”

  1. با سلام
    ممنون از پايگاه خبري شاهين نا، براي انعكاس عالي اخبار اين هيىت ورزشي.
    پيروز باشيد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.