۱۵:۴۳ - جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر؛

ملت ایران در ۹ دی ماه سیلی محکم و دست رد بر سینه منحرفان انقلاب زد

حجت الاسلام ملکیان گفت: ملت ایران در نهم دی ماه سال ۸۸ سیلی محکمی بر منحرف کنندگان مسیر حرکت انقلاب اسلامی زدند و این روز در امتداد روز ۱۹ دی ماه سال ۵۶ به نام هفته بصیرت نامگذاری شده است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک فرارسیدن هفته وحدت، بهترین سبک زندگی را الگو و سرمشق گرفتن از سیره و روش بزرگان دین از جمله پیامبر مکرم اسلام دانست که بهترین و برترین الگو برای زندگانی می باشد.

وی افزود: ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 سیلی محکمی بر منحرف کنندگان مسیر حرکت انقلاب اسلامی زدند و این روز در امتداد روز 19 دی ماه سال 56 به نام هفته بصیرت نامگذاری شده است.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان در ادامه با بیان اینکه بصیرت در قالب واژه های مختلف بیش از 150 بار در قران تکرار شده است گفت: علت تکرار و تاکید بر بصیرت در قرآن این است که؛ در غبار فتنه ها که تشخیص حق از باطل سخت و دشوار می شود بصیرت موجب جلوگیری انحراف انسان از مسیر حق می شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از سران فتنه که خود را یار امام می دانستند بدلیل نداشتن بصیرت در مدت چندین ماه کاری کردند که علاوه بر اینکه دل دوستان انقلاب را به درد آوردند، موجب خوشحالی دشمنان انقلاب بخصوص آمریکا و اسرائیل شدند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر با بیان اینکه: حضور باشکوه مردم در یوم‌الله 9 دی آب سردی بر سر فتنه گران و حامیان خارجی آن‌ها بود افزود: با حرکت خودجوش و گسترده ملت ایران امیدواری به ادامه دادن راه شهدا و آرمان‌های امام راحل(ره) دوچندان شد.

وی در ادامه  با اشاره به نقش مؤثر ولایت‌فقیه در شناسایی و آشکار کردن نقشه و دست های پشت پرده فتنه گران و حامیان آن‌ها تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فتنه 88 را حاصل یک برنامه‌ریزی 10 ساله و از پیش تعیین‌شده عنوان کردند.

 حجت الاسلام ملکیان به بدعهدی جدید آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: هنوز جوهر گزارش آژانس خشک نشده است بدعهدی آمریکایی‌ها با ایجاد محدودیت برای اتباع 38 کشور جهان در سفر به ایران شروع کرده که این خلاف توافقات برجام است و علت اعتماد نداشتن ملت ایران به استکبار جهانی را به اثبات می‌رساند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با اشاره به انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روند برگزاری انتخابات باید بر طبق قانون صورت بپذیرد و فصل‌الخطاب همگان نیز شورای نگهبان می باشد.

وی در پایان خطبه ها به کشتار بی رحمانه شیعیان بی‌دفاع نیجریه و ترور سمیرقنطار به دست عوامل صهیونیستی و آمریکایی اشاره کرد و این اقدام مذبوحانه دشمنان اسلام را به شدت محکوم کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.