۱۱:۱۱ - جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴

در گلستان شهدای اصفهان مطرح شد؛

شهدای مدافع حرم به امام حسین اقتدا کردند/ خون شهدا شجره طیبه اسلام را آبیاری می کند

حجت الاسلام مهدوی ارفع گفت: اگر خون امام حسین در کربلا روی زمین ریخته نشده بود، اسمی از اسلام باقی نمانده بود و شهدا هم به ایشان اقتدا کرده و راه این امام را ادامه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از صاحب نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی ارفع عصر پنجشنبه در مراسم هفتمین روز تشییع و خاک‌سپاری شش تن از شهدای تازه تفحص شده اصفهان و سه تن از شهدای مدافع حرم اظهار کرد: بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب و بیست‌وهفت سال از پایان جنگ تحمیلی دیگرکسی از کینه‌ورزی‌ها و دشمنی دشمنان انقلاب و نظام نسبت به مردم این مرزوبوم بی‌اطلاع نیست.

این راوی عظمت دفاع مقدس افزود: با دقت و نظاره به مراسم باشکوه اربعین متوجه می‌شویم، امنیت تأمین‌شده توسط خداوند انجام‌شده است و هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند مدیریت این برنامه را انجام داده است و صحت و سلامت بیش از بیست‌وهفت میلیون زائر امام حسین را تأمین کرده است.

وی با اشاره به برکت خون پاک شهدا ادامه داد: این برکت سبب شده تا افراد مختلف با سبک و شخصیت‌های متفاوت در مراسم تشییع حضور پیدا کنند و از این فیض نهایت استفاده را ببرند.

مهدوی ارفع گفت: خداوند در قرآن فرموده‌اند که شهدا زنده‌اند و نزد او روزی می‌خورند، این شاهدان زنده مردم را به سمت خود می‌کشند و با توسل به آن‌ها می‌توان به هدف غایی دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: خوش به سعادت شهدا و علی‌الخصوص شهدای مدافع حرم که با زرنگی خود توانستند سعادت را از خداوند بگیرند و به‌سوی او پر بکشند.
این سخنران مذهبی ادامه داد: شهدای مدافع حرم آمدند که به ما بگویند درب سعادت بسته نیست و می‌توان در این مسیر قرار گرفت و به فیض اکمل رسید.
مهدوی ارفع دفاع از حقیقت اهل‌بیت را نشانه افتخار عنوان کرد و گفت: خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم، همچون خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به داشتن این شهدا افتخار کنند.

وی امروزه را روزهایی عنوان کرد که اراده خداوند مبنی بر احاطه دین مبین اسلام برجهانیان تحقق‌یافته و امروزه نظام ما این اندیشه را به‌صورت جهانی اشاعه داده است.

این سخنران برجسته مذهبی به تاکتیک راهبردی کشور برای حضور مستشاری در کشورهای مظلوم منطقه اشاره و افزود: نظامیان ما فتنه دشمنان را در آن‌سوی مرزها دفع می‌کنند.

وی تأکید کرد: خون شهدا شجره طیبه اسلام را آبیاری و این اندیشه را به درخت تناوری در مقابل دشمنان درآورده است.
مهدوی ارفع گفت: اگر خون امام حسین در کربلا روی زمین ریخته نشده بود، اسمی از اسلام باقی نمانده بود و شهدا هم به ایشان اقتدا کرده و راه این امام را ادامه می‌دهند.

در این مراسم جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، جمعی از فرماندهان ارشد نظامی استان و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.