۲۰:۴۲ - سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲

در جلسه شورای هیئات مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه

نقد و بررسی آسیب های عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین

بمنظور بررسی آسیبهای مراسم عزاداری دهه اول محرم و مصوبات جلسه قبل ، جلسه شورای هیئات مذهبی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و اعضاء هیئات امروز دوشنبه 18 آذر ماه در محل اداره تبلغیات اسلامی تشکیل شد.

254613

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان اصفهان، در این جلسه  حجه الاسلام اسلامی گزارشی از برنامه های اجرا شده ارائه نمود . ایشان به برگزاری سه همایش در شاهین شهر ، میمیه و شهر گز و همچنین جلساتی با روحانیون و شورای هیئات مذهبی ، کانون مداحان و ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی اشاره نمود و گفت : در همین راستا جلساتی نیز با شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و هیئات مذهبی برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تشکر ازاعضای  شورای هیئات مذهبی برای بازدید از فعالیتهای هیئات مذهبی بیان نمود: بازیدها و گزارشاتی مفید از آسیبهای عزاداری  جمع آوری شده، در جلساتی که خواهیم داشت آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

حجه الاسلام اسلامی افزود: باید برای هیئات شاخص دور از آسیب، تشویق و برای آنهائی که آسیب دارند برنامه هائی را تدارک دید. ایشان بر پرداخت مبلغ 4.000.000 ريال به هر کدام از هیئات مذهبی در شاهین شهر اشاره کرد و گفت برای هیئات شاخص مبلغ دیگری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است که به محض تخصیص اعتبار، پرداخت خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سپس آسیبهای عزاداری در شاهین شهر را برشمرد  و خواستار برخورد مسئولین مربوطه با افراد خاطی شد.

وی به پیشنهاد خود در جلسه ستاد احیاء اشاره کرد و گفت :  پیشنهاد شد در ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسمی برگزار شود و روسای هیئات مذهبی شاخص مورد تجلیل قرار گیرند .

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.