۱۱:۱۰ - سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴

وام جدید 25 میلیونی برای چیست؟

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ارائه تسهیلات جدید 25 میلیونی دولت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”، “رمضانعلی سبحانی” نماینده سبزوار در مجلس با اشاره به برگزاری جلسه فراکسیون اشتغال و کار آفرینی گفت: با توجه به تسهیلات خودرویی که چندی پیش از سوی دولت پرداخت شد و شرایط  مناسبی که فرآیند واگذاری این وام  داشت یکی از درخواست هایی که در این جلسه مطرح شد ارائه تسهیلات به کشاورزان برای خرید ماشین آلات به روز کشاورزی بود.
وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد گزارشی از روند دشوار اخذ وام از سوی کشاورزان و همچنین سود بالایی که کشاورزان برای این وام باید بپردازند ارائه شد و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسون صنایع مجلس ادامه داد: در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هم با تایید لزوم حمایت از کشاوزان اعلام کرد که به زودی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت 25 میلیونی با همان شرایطی که برای خرید خودرو انجام گرفت برای خرید ماشین آلات کشاورزی از سوی دولت انجام می شود.

در سال آینده حقوق بازنشستگان افزایش قابل قبولی می یابد

این عضو فراکسیون اشتغال و کارآفرینی مجلس در ادامه با اشاره به لزوم توجه ویژه به حقوق بازنشستگان توسط دولت گفت: بنا به اظهارات نوبخت مقرر شده به منظور حمایت از بازنشستگان طرحی اجرایی شود که مطابق آن افزایش قابل قبولی در حقوق بازنشستگان در سال آینده و سال های آتی اعمال شود.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.