۱۴:۰۰ - یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان اصفهان؛

احیای فرهنگ عاشورا شاخصه حماسه ۲۵ آبان اصفهانی ها بود

در ۲۵ آبان سال ۶۱ دیدیم که باز هم مردم اصفهان کاروانی از کمک های مردمی را روانه جبهه ها کردند و رزمندگانی هم در همان ایام بار دیگر مجاهدانه و در تبعیت محض از ولایت عازم جبهه شدند.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” به نقل از صاحب نیوز, فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شاخصه اصلی حماسه ۲۵ آبان اصفهانی ها احیای فرهنگ سرخ عاشورا در دوران معاصر بود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان اظهار کرد: ماندگاری این روز بزرگ به علت جوهره وجودی ناب آن در احیای مکتب و مرامی است که امام حسین علیه السلام پایه گذار و احیاگر آن بود.
وی با تاکید بر ادامه این خط سرخ در جبهه ها و میدان های دیگر در دوران جدید اضافه کرد: استان اصفهان و اصفهانی های انقلابی و ولایتمدار آن زمان با دو لشکر پیشتاز امام حسین و نجف اشرف ثابت کردند ادامه دهنده همان مسیر و راه آرمانی هستند.
به گفته این مقام نظامی، تحقق اهداف عملیات محرم سال ۶۱ در قدرت نمایی همه یگان ها و شهادت نزدیک به یکهزار نفر در آن عملیات و سپس تشییع پیکرهای پاک ۳۷۰ شهید اصفهانی در یک روز باعث شد امام با صدور آن پیام تاریخی ثبت این روز را جاودانه کنند.
وی خاطر نشان کرد: در ۲۵ آبان دیدیم که باز هم مردم اصفهان کاروانی از کمک های مردمی را روانه جبهه ها کردند و رزمندگانی هم در همان ایام بار دیگر مجاهدانه و در تبعیت محض از ولایت عازم جبهه شدند.
سردار سلیمانی افزود: اوج روحیه مجاهدت، فداکاری و پایداری خط سرخ شهادت طلبی دراین رزم مجاهدانه عاشورایی برای ایرانی ها و بوِیژه اصفهانی ها مشاهده می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.