۱۱:۰۸ - چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴

بهنوش بختیاری در اعتراض به فحاشی‌ها علیه علی ضیا:

شما را به خدا این جنگ روانی و فحاشی را تمام کنید/ آن اتفاق یک کُرکُری فوتبالی فکر نشده و بی‌غرض بود

بازیگر زن کشورمان نوشت: علی ضیا پسر بسیار محترم و معتقدی است و از اشتباهی که کرده معذرت خواسته، شما را به خدا این جنگ روانی و فحاشی علیه وی را تمام کنید.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”  پس از انتشار کلیپ کوتاهی از علی ضیا که جنبه توهین به سرمربی استقلال را داشت، این مجری تلویزیون از طریق اینستاگرام و بعد حضوری از پرویز مظلومی عذرخواهی کرد اما ناراحتی استقلالی‌ها که گهگاه با توهین و فحاشی به ضیا همراه است، همچنان ادامه دارد.

بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان و از فعالان فضای مجازی در همین رابطه مطلبی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

دوستان عزیز علی ضیا پسر بسیار محترم و معتقدیست، از اشتباهی که کرده پشیمونه ومعذرت خواسته، شما را به خدا این جنگ روانی و فحاشی رو تموم کنید.

آدمیزاده و هزار خطا،‌با احترام به همه استقلالیهای عزیز خواهش من به عنوان خواهرتان، هموطنتون اینه که حرمت شکنی رو تموم کنید، ایشون به گردن ما خیلی حق دارن، زحمت زیادی برای مردمشون کشیدن و ازون انسانهای بسیار مودب و جان ودلی هستن.

روی منو زمین نندازید و از صدا وسیما نیز طلب بخشش دارم برای جوانی که اگر از نزدیک بشناسیدش میبینید تا چه اندازه بی ریا و دل پاکه، همه ما اشتباه میکنیم، اینم یک کرکری فوتبالی فکر نشده و بی غرض بوده.

کاش در جریانهای اختلاس ها، اسید پاشیها، دزدی ها، فاجعه منا،‌کاش در کمپین های کتابخوانی ها، سرزدن به معلولان و سالمندان،‌انقدر یکصدا و متحد بودیم،

سپاسگزارم از شما،‌ ما همه هموطنیم که البته فیلم گرفتن از حریم خصوصی و انتشار آن یک عادت دیرینه ما، هموطنان گل.

آقای ضیا همیشه موفق و سلامت باشید،‌ البته چیز عجیبی نیس،‌ چون همه ما یه بارم که شده در تیررس این فحاشی ها قرار گرفتیم، ولی این همیشه ماییم که بدیم،‌ چون از بد روزگار چهره مان را میشناسن،

بقیه مردم گل بی عیب خدان،‌ ازون روزی بترسید که محتاج بخشش کسی باشید ونشود که نشود‌،‌ امام علی همیشه گفت دیده را نادیده بگیرید، اگر مسلمانیم‌،‌یاعلی

13940813000289_PhotoL

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.