۲۲:۰۹ - سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴

نماینده مردم شاهین شهر و میمه:

 آمریکا بدانند تا زمانی که از استکبارگری دست برندارد مستحق مرگ خواهد بود

حاجی نماینده شاهین شهر و میمه گفت: شعار مرگ بر آمریکا به جهت ظلم هایی که نظام استکباری علیه ما داشته است شروع شده و استنباط ما این است که هنوز سلطه گری آمریکایی ها ادامه دارد و خوی سلطه گری، استکباری، زورگویی و ظلم کردن در آنها تمامی ندارد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در گفتگویی با پایگاه خبری شاهین نا؛ به یوم الله 13 آبان، روز ملی استکبارستیزی اشاره کرد و گفت: ما در بحث روابط با دیگر کشورها مشکلی  نداریم اما این روابط باید دوطرفه و مبتنی بر عدالت و برابری باشد.

وی افزود: ما امریکا را همچنان در راس نظام سلطه می دانیم و با هرگونه  سلطه و سلطه گری مخالفیم و آن را محکوم می کنیم و با آرزوی نابودی سلطه گر و طرفداران سلطه شعار می دهیم و هرگز نمی پذیریم که آمریکایی‌ها جهان را به دو قسمت سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی خاطر نشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا به جهت ظلم هایی که نظام استکباری علیه ما داشته است شروع شده و استنباط ما این است که هنوز سلطه گری آمریکایی ها ادامه دارد و خوی سلطه گری، استکباری، زورگویی و ظلم کردن در آنها تمامی ندارد.

وی تاکید کرد: تا زمانیکه این خوی استکباری در آمریکا وجود داشته باشد مستحق مرگ خواهد بود و ملت ما نیز همانند گذشته شعار مرگ بر امریکا را سر خواهند داد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: در روز 13 آبان حضرت امام (ره) را تبعید کردند و دانش آموزان ما را به دست ایادی آمریکا به شهادت رساندند و از طرفی در این روز نقش جاسوس‌خانه آمریکا در ایران مشخص شد، بنابراین همه این‌ها نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها قبل و بعد از انقلاب همواره به دنبال نفوذ و سلطه بر ایران بوده‌اند بنابراین با آمریکایی‌ها تا تغییر رویه آنها مخالف هستیم.

وی با بیان اینکه طرحی در خصوص اجازه به دولت برای انجام آنچه را که متعهد شده با رعایت شروطی داده شده است، تصریح کرد: برجام و استکبارستیزی دو موضوع جدا هستند و با هم ارتباطی ندارند و تنها مورد مذاکره با امریکا موضوع هسته ایی بوده است که در همین مورد هم ما هیچ تصویری از اینکه سیاست امریکا چه خواهد بود نداریم.

نماینده مجلس شورای اسلامی به رویه دولت در سیاست خارجی اشاره کرد و افزود: بحث استکبارستیزی جزء سیاستهای استراتژیک وکلان کشور است که دیگر مسائل ذیل آن قرار می گیرد, بنابراین هیچ تناقضی با سیاستهای کنونی کشور ما ندارد و به میزانی که آمریکایی‌ها از مواضع استکباری خود کوتاه بیایند به همان میزان می‌توانیم ارتباط برقرار کنیم اما تابه‌حال هیچ‌گونه چراغ سبزی در عمل از سوی آمریکا مشاهده نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: اتفاقات کشور یمن، تجهیز داعش در عراق و سوریه، پرورش تروریسم در این کشورها، مشکلات به وجود آمده در عربستان و کشته شدن حجاج مظلوم در حرم امن الهی، هشت سال جنگ تحمیلی و سقوط هواپیمای مسافربری در خلیج‌فارس همگی از سیاست‌های آمریکا  و صددر صد خلاف منافع ملی و منطقه ایی جمهوری اسلامی است که تاکنون هیچ‌گونه عذرخواهی از طرف آمریکا مشاهده نشده است و تا این عذرخواهی و تغییر رفتار انجام نشود رفتار ما نیز تغییر نخواهد کرد.

حاجی در پایان با تاکید بر حضور گسترده و درخشان مردم خصوصا جوانان همانند سالهای گذشته در راهپیمایی بزرگ 13 آبان اذعان کرد: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ، سالروز تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه و روز دانش آموز می باشد، لذا دانش آموزان بسیجی شاهین شهر همنوا با آحاد و  اقشار مختلف ایران اسلامی طنین مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.