۱۷:۱۶ - سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴

از سوی شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان؛

مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شاهین شهر و میمه اعلام شد

شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه طی اطلاعیه ای مردم بیدار و انقلابی شهرستان را دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کنند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه طی اطلاعیه ای از عموم مردم مومن و انقلابی دعوت کرد که در مراسم راهپیمایی باشکوه یوم الله 13 آبان که همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان برگزار می شود شرکت کنند.

مسیب نجیمی بابیان اینکه: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی یکبار دیگر با عزمی راسخ و بصیرت سیاسی و دینی 13 آبان امسال را به روزی درس آموز برای استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای مستکبر و شکست خورده غرب رقم خواهند زد خاطر نشان کرد: ملت قهرمان ایران با غریو فریادهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر استکبار” اثبات خواهند کرد که با توجه به سیاه تر شدن کارنامه ننگین آمریکا در دشمنی با ملت ایران و مظلومین جهان ملت ایران اجازه نفوذ مجدد آمریکا را نخواهند داد و “شعار مرگ بر آمریکا” در کشور ما از گذشته زنده تر  و پویاتر خواهد بود.

مسئول ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه بار دیگر از همه قشرهای مختلف مردم شاهین شهر به ویژه جوانان مومن و انقلابی دعوت کرد تا با حضور گسترده‌ در راهپیمایی و مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

* این مراسم روز در شاهین شهر از ساعت 9:30 صبح از مقابل تالار شیخ بهایی شاهین شهر به سمت مصلی نماز جمعه این شهر برگزار می شود.

*در شهر گز برخوار ساعت 9:30 صبح از میدان توحید به سمت کانون شهدا برگزار می رود

*مراسم راهپیمایی در شهر وزوان همزمان با سراسر کشور از گلزار شهدای گمنام به سمت مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

* این مراسم در شهر میمه نیز از ساعت 9:30 از مسجد جامع میمه شروع  و پس از عبور از خیابان مطهری مجددا به مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.