۱۰:۱۲ - سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴

رقم قرارداد سعید معروف چقدر است؟!

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با قراردادی یک ساله به باشگاه شهرداری ارومیه پیوست. این در حالی است که وی فصل گذشته در اواسط مسابقات این تیم را ترک کرد و با رقم قراردادی بسیار بالا به تیم زنیت‌کازان روسیه پیوسته بود.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”  حالا امسال معروف بعد از پشت‌سر گذاشتن فصلی نسبتاً ناموفق در لیگ روسیه به دلیل نیمکت‌نشینی‌های متعدد که البته با همت رسانه های ایران! کمرنگ جلوه داده شد به ایران بازگشته و در تیم شهرداری ارومیه قرار بازی می‌کند. سعید معروف که در رقابت های جام‌جهانی و لیگ جهانی امسال هم عملکرد خوبی نداشت امسال به ایران و شهرش بازگشت تا در لیگ ایران به کارش ادامه دهد.

شنیده شده است در ابتدای لیگ برتر امسال یکی از تیم‌های لیگ برتری پیشنهادی به سعید معروف با مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان داده است، اما کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بر سر مبلغ با این تیم به توافق نرسید و به ارومیه رفت؛ حال اینکه معروفِ والیبال ایران چقد مبلغی را از تیم شهرداری ارومیه گرفته است، سوالی است که مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه و سازمان لیگ باید پاسخگو باشند.

به گزارش آفساید نیوز ، اما نکته جالب اینجاست که معروف بازهم با احساسات مردم ارومیه بازی کرده و به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی تنها به عشق مردم این شهر و برای جبران حرکت ناجوانمردانه فصل گذشته‌اش به ارومیه بازگشته است!

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.