۲۱:۲۰ - یکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴

با اقدام جوانان انقلابی جک استراو بیش از سه ساعت در شاهین شهر دوام نیاورد

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس با محکومیت سفر جک استراو به اصفهان و سپس شاهین شهر گفت: مسئولان استانی در خصوص سفر جک استراو به استان اصفهان باید پاسخگو باشند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  در حالی‌ که هنوز در حافظه تاریخی ملت ایران، وقایع تلخ سال 88 و نقش دولت انگلیس در این حوادث را فراموش نکرده است جک استراو وزیر اسبق انگلیس همزمان با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی به همراه یک هیئت گردشگر وارد استان فارس و سپس به اصفهان شده است.

جک استراو عامل بسیاری از جنایات در کشورهای اسلامی و یکی از نقش آفرینان فتنه سال 88 می باشد. در پی تجمع و واکنش جمعی از دانشجویان و هیئت های مذهبی در مقابل هتل عباسی محل اقامت وی در اصفهان از آنجا به شاهین شهر گریخت و در هتل اطلس شاهین شهر اقامت گزید که با واکنش جمعی از نیروهای حزب اللهی با آتش کشیدن پرچم انگلیس و سردادن شعارهای مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر سرانجام از شاهین شهر نیز گریخت.

در همین رابطه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی گفت: در پی تماس با حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه کشورمان وی اظهار کرده جک استراو به دعوت وزارت امور خارجه به ایران نیامده است و حضور وی در شاهین شهر بعلت مسائل پیش آمده در اصفهان می باشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن محکوم کردن حضور وزیر امور خارجه اسبق انگلیس در استان شهید پرور اصفهان با گلایه مندی بیان کرد مسئولان استان باید پاسخ دهند که این جاسوس انگلیسی چرا باید در این استان حضور داشته باشد.

 

همچنین بخوانید:

2 Responses to “با اقدام جوانان انقلابی جک استراو بیش از سه ساعت در شاهین شهر دوام نیاورد”

  1. جهان سومی گفت:

    یه مشت عقب افتاده ما ایرانی ها مهمان نوازیم اینهایی که این رویه رو پیش گرفتن فرهنگ بادیه نشینهای سوسمار خور رو دارن

  2. آگاه حال گفت:

    فرهنگ بادیه نشینی هم به خودش اجازه نمی دهد کسی که مهمترین محورهای زندگی و آینده اش روبهم زده و به وضوح مقابل او ایستاده بیاید و در دیار او جای گزیند و در جزیی ترین امور او دخالت کند…حال شما از بادیه نشین ها کمترید؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.