۲۳:۵۷ - جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴

یارانه نقدی مهرماه یکشنبه واریز می‌شود

یارانه نقدی مربوط به مهرماه سال جاری همانند ماه‌های گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان، یکشنبه شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  اکبر ایزدی، مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها درباره زمان واریز یارانه نقدی مهرماه اظهار داشت: پنجاه و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر ماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر 455 هزار ریال ساعت 24 روز یکشنبه مورخ بیست‌وششم مهرماه 94 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بر اساس این گزارش، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیئت وزیران، مسئول تشخیص نیازمندی خانوار برای دریافت یارانه نقدی است.بر همین اساس، طبق اعلام علی ربیعی، وزیر رفاه تاکنون بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر حذف شده‌اند و این رویه ادامه دار خواهد بود.

بر اساس قانون بودجه سال 94 کل کشور دولت موظف است تا 6 میلیون نفر از خانوارهای ثروتمند جامعه را از لیست دریافت یارانه نقدی ماهانه حدف و منابع ‌آن را صرف امور زیربنایی و اشتغال کشور کند.

براساس این مصوبه مجلس مقرر شده بود که به بخش تولید توجه ویژه شود و 30 درصد از درآمدهای حاصل از اجرای این قانون به صورت ردیف هزینه‌‌ای در بودجه به تولیدات اختصاص یابد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.