۱۷:۱۸ - یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴

به مناسبت روز جهانی کودک و سالمندان برگزار شد؛

همایش پدربزرگها و مادربزرگها در تالار شیخ بهایی شاهین شهر

به مناسبت روز جهانی کودک و روز خانواده و تکریم سالمندان همایش مشترک پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اداره بهزیستی شهرستان و سازمان رفاهی تفریحی به مناسبت روز جهانی کودک و روز خانواده و تکریم سالمندان همایش مشترک پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

عسکری رئیس اداره بهزیستی شهرستان در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه خانواده و احترام به بزرگترها در دین اسلام، خانواده را نخستين نهاد اجتماعى دانست كه مهمترين نقش را در تعیین سبک و خط مشی زندگی آینده، اخلاق، سلامت و عملکرد فرد در آینده را بر عهده دارد.

در ادامه صالحی رئیس شورای شهر با تاکید بر لزوم استفاده از دانش و تجربه سالمندان اظهار کرد: کودکان با توانایی یادگیری بالا نیاز به کسب اطلاعات صحیح و سالم دارند و مو سپیدان خانواده ها می توانند این نیاز را برطرف نمایند و راه مناسب پیشرفت و تعالی را نشان دهند.

سپس در ادامه قنبریان متخصص ارتوپدی در زمینه پوکی استخوان و عالی پور کارشناس ارشد تغذیه شبکه بهداشت و درمان ضمن آموزش تغذیه صحیح در کودکان و سالمندان توصیه های پزشکی برای دوران سالمندی و همچنین داشتن خانواده ای شاد و پرامید را ارائه کردند.

تجلیل از بازنشستگان، ایستگاه کنترل فشارخون و مشاوره(به 80 نفر از سالمندان) توزیع بروشورهای آموزشی و اجرای نمایش و موسیقی از دیگر بخش های این همایش بود.

015salmandan6 IMG_۲۰۱۵۱۰۰۷_۱۸۴۲۰۵ IMG_۲۰۱۵۱۰۰۷_۱۸۴۳۴۹

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.