۱۶:۵۸ - چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳

در مدرسه دخترانه بنت الهدی برگزار شد.

جشن روز جهانی کودک با نام بادبادک امید همراه با زنگ جشن عاطفه ها

مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر جشن روز جهانی کودک با عنوان بادبادک امید را همراه با زنگ جشن عاطفه ها در مدرسه دخترانه بنت الهدی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به مناسبت روز جهانی کودک ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  شاهین شهر با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره ) جشنی با  “عنوان بادبادک امید” روز جهانی کودک را همزمان با زنگ جشن عاطفه ها و شعار ( مهر در انتظار مهر ) در دبستان دخترانه بنت الهدی با حضور مسئولین شهرستان و بیش از 350 دانش آموز و خانواده هایشان کرد.

این مراسم با اجرای برنامه هایی چون قرائت قرآن مجید ، سرود ملی ، مسابقه نامه ای به بچه های غزه ، نقاشی طولی با موضوع حقوق من ، پرواز بادبادک ها ، سرود دسته جمعی ای ایران و در پایان قرائت بیانیه روز جهانی کودک همراه بود.

مسئول مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر در این خصوص گفت:جشن عاطفه ها فرصتی برای آموزش و تمرین دگر دوستی و تمرین مهرورزی است تا رشد اجتماعی برای آموختن و تمرین محقق گردد.

فریبا پسنده افزود: این روز که به نام کودک یعنی نزدیک ترین نسل به فطرت پاک انسان مزین شده فرصتی برای یادآوری حقوق کودکان، و فرصتی برای نگریستن از نگاه کودکان و ستایش جهان مقدس کودکی است ، تا  در شادی کودکان سرزمین خود سهیم باشیم .

وی افزود: مرکز فرهنگی و هنری شاهین شهر برای ترویج فرهنگ نوع دوستی،عطوفت و همدلی با کودکان و همچنین  حمایت از نیازمندان و تغذیه فرهنگی دانش آموزان نیازمند عضویت و تمدید رایگان هدیه این مرکز به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) می باشد.

IMG_9615 IMG_9656 IMG_9651

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.