شاهین پرس

جشن روز جهانی کودک با نام بادبادک امید همراه با زنگ جشن عاطفه ها

کدخبر: 18840
۱۶ مهر ۱۳۹۳ در ساعت ۴:۵۸ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به مناسبت روز جهانی کودک ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  شاهین شهر با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره ) جشنی با  “عنوان بادبادک امید” روز جهانی کودک را همزمان با زنگ جشن عاطفه ها و شعار ( مهر در انتظار مهر ) در دبستان دخترانه بنت الهدی با حضور مسئولین شهرستان و بیش از 350 دانش آموز و خانواده هایشان کرد.

این مراسم با اجرای برنامه هایی چون قرائت قرآن مجید ، سرود ملی ، مسابقه نامه ای به بچه های غزه ، نقاشی طولی با موضوع حقوق من ، پرواز بادبادک ها ، سرود دسته جمعی ای ایران و در پایان قرائت بیانیه روز جهانی کودک همراه بود.

مسئول مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر در این خصوص گفت:جشن عاطفه ها فرصتی برای آموزش و تمرین دگر دوستی و تمرین مهرورزی است تا رشد اجتماعی برای آموختن و تمرین محقق گردد.

فریبا پسنده افزود: این روز که به نام کودک یعنی نزدیک ترین نسل به فطرت پاک انسان مزین شده فرصتی برای یادآوری حقوق کودکان، و فرصتی برای نگریستن از نگاه کودکان و ستایش جهان مقدس کودکی است ، تا  در شادی کودکان سرزمین خود سهیم باشیم .

وی افزود: مرکز فرهنگی و هنری شاهین شهر برای ترویج فرهنگ نوع دوستی،عطوفت و همدلی با کودکان و همچنین  حمایت از نیازمندان و تغذیه فرهنگی دانش آموزان نیازمند عضویت و تمدید رایگان هدیه این مرکز به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) می باشد.

IMG_9615 IMG_9656 IMG_9651