۱۵:۵۵ - جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴

امام جمعه موقت شاهین شهر:

دولتمردان باید مکتب سیاسی رهبر را در متن و بطن کار خود قرار دهد/ مداحان مراقب باشند دست مردم را در دست مراجع لندن نشین قرار ندهند

حجت الاسلام صالحیان امام جمعه موقت شاهین شهر به دولت مردان توصیه کرد مکتب سیاسی امام و رهبری را در متن و بطن کار خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه موقت شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، با بیان اینکه در هر کدام از مناسبت های دینی درس های بزرگی برای امت اسلامی نهفته است گفت: با تاسی از این درس ها و سیره و روش ائمه اطهار بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت ائمه اطهار علیها السلام در امور اجتماعی جامعه زمان خود افزود: فدک پشتوانه کارهای خیر حضرت زهرا سلام الله علیها بود که با غصب آن ظلم بزرگی در حق آن حضرت روا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا صالحیان با توصیه به جوانان در الگو قراردادن سیره زندگی حضرت زهرا و حضرت علی ع اظهار کرد: در جامعه اسلامی که دارای چنین الگوهایی است نباید آمار طلاق، تصادف و دیگر معضلات اجتماعی بالا باشد.

وی با بیان اینکه حضرت علی علیه الاسلام همواره به فکر امت مسلمان بودند حتی در بستر بیماری همه را توصیه به نظم در امور کردند افزود: همه آفرینش خداوند بر اساس نظم است و روز جمعه را روز یادگیری برای مسلمانان قرار داده است.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در ادامه با اشاره به فرارسیدن محرم الحرام و ایام شهادت حضرت سیدالشهداء علیه السلام خاطرنشان کرد: فهم صحیح دین، هدایت امت و دفاع صحیح از دین سه درس بزرگ حماسه کربلای امام حسین علیه السلام برای امت مسلمان است.

وی اضافه کرد: بد فهمیدن دین اسلام موجب ترس از دین می شود که امام حسین علیه السلام دین اسلام را به خوبی معرفی کرد.

وی هدایت و راهنمایی صحیح مردم را خاص اولیا و پیامبران ندانست و گفت: هر مسلمان شیعه که حب علی و آل علیه السلام در دل دارد جانشین اولیا و پیامبران است و وظیفه هدایت صحیح و درست مردم و اطرافیان خود را بر عهده دارد.

امام جمعه موقت شاهین شهر قمه زنی و مداحی های آلوده به حرف های بی اساس را دفاع بد از دین اسلام دانست و تاکید کرد: باید دست مردم را دست مراجع سالم و دارای رساله قرار دهیم نه مراجع اندنی و خارج نشین.

وی تصریح کرد: امروز دین اسلام از دست دو تهجر و روشنفکرانی که می خواهند با ژیگول بازی دین اسلام را تغییر دهند در رنج و عذاب است.

حجت الاسلام صالحیان در ادامه به بیانات رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: بیخیال ها و سهل اندیش ها برای کشور مشکل ساز شده اند و تنها جوانان و امت انقلابی هستند که به تحقق آرمان های امام و رهبر انقلاب کمک می کنند همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس نیز این بار را بر دوش می کشیدند.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین شهر با بیان اینکه هوشیاری و دشمن شناسی امروز وظیفه همه ما است و نباید اجازه دهیم که همه مشکلات بر دوش رهبر انقلاب باشد گفت: به دولت توصیه می کنیم مکتب سیاسی رهبری را در متن و بطن کار بویژه سیاست بین المللی خود قرار دهد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.