۱۴:۵۵ - جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶

امام جمعه موقت شاهین شهر:

مهمترین محور زیارت اربعین دشمن شناسی و دشمن ستیزی است/ آمریکا و اروپا هردو دشمن ملت ایران هستند

امام جمعه موقت شاهین شهر، محور اصلی زیارت اربعین را دشمن شناسی و دشمن ستیزی دانست و تاکید کرد: آمریکا و اروپا هردو دشمن ملت ایران هستند.

به گزارش شاهین پرس، حجت الاسلام محمدرضا محمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، چهار عامل بی تقوایی لشکر عمر سعد را فریفته دنیا شدن، دین فروشی، هوا و هوس و پذیرش حاکمیت طاغوت بیان کرد و گفت: در مقابل چنین افرادی باید ایستادگی کرد همانگونه حضرت امام حسین (ع) تا پای جان ایستادگی کرد.

امام جمعه موقت شاهین شهر، با بیان اینکه مهمترین فرازهای زیارت اربعین دشمن شناسی و دشمن ستیزی است به بیانات اخیر رهبر انقلاب، در خصوص لزوم و اهمیت دشمن شناسی و دشمن ستیزی اشاره کرد و افزود: دست اندرکاران آموزش و پرورش وظیفه دارند بیانات رهبر انقلاب در 13 آبان ماه سال جاری را برای دانش آموزان تبیین کرده و در دستور برنامه های تربیتی خود قراردهند.

وی افزود: رهبر انقلاب خطاب به دانش آموزان فرمودند: با خودباوری و دوری کردن از القائات شیطانی ناتوانی از سختی ها و موانع می توان عبور کرد به شرطی که دشمن را بشناسیم و با قدرت مقابل او بایستیم.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمنی آمریکا نه با رهبر و دولت و یا نهادهای انقلابی است بلکه دشمنی آمریکا با ملت ایران و تروریست می داند و بدلیل اینکه ملت ایران ملتی عاشورایی و انقلابی و دارای رهبری مقتدر و نهادی همچون سپاه پاسداران است دشمنی کرده و مورد تهدید، تحریم و هجمه قرار می دهد.

وی با توصیه برای مطالعه تاریخ معاصر به برخی افراد که بدنبال ایجاد دو قطبی معشیت و موشک هستند، تاکید کرد: مسئولان دیپلماسی کشور باید مراقب باشند و بدانند که آمریکا و اروپا هر دو دشمن ملت ایران هستند اینطور نباشد که با خروج آمریکا از برجام نگاهشان به اروپا باشد.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین شهر، با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن ملت ایران است و باید در برابر او ایستاد، خاطرنشان کرد: در دشمن شناسی و دشمن ستیزی باید با همان فرهنگ برگرفته از عاشورا مقابل دشمن مجاهدت و مقاومت کرد و ایستاد در غیر اینصورت دشمن گستاخ تر خواهد شد.

وی با اشاره به فتنه انگیزی های آمریکا در منطقه از قبیل ایجاد داعش، تحریک مردم و بالابردن پرچم اسرائیل در کردستان عراق، فتنه یمن و فتنه لبنان و فتنه آل سعود اظهار کرد: آمریکا با شکست و ناکامی در فتنه داعش با طلا و پول های هنگفتی که از عربستان دریافت کرده درصدد انتقام از جمهوری اسلامی ایران است چراکه علت همه ناکامی ها را انقلاب اسلامی می داند، پس با چنین دشمنی نباید تعامل، گفتگو و مذاکره کرد بلکه باید در برابر زیاده خواهی های او ایستاد.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: علت ناراحتی آمریکا از ملت ایران مقاومت و ایستادگی در برابر طاغوت است پس باید شعار مرگ بر امریکا برای همیشه بر زبان ها جاری و ساری باشد.

وی خطاب به دولتمردان گفت: یکی از مطالبات برحق ملت ایران که باعث ناکامی دشمن می شود توجه به منشور اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب است و باید با پیاده کردن این منشور و افزایش توانمندی داخلی وضع معیشت و اقتصاد کشور را بهبود ببخشند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.