۱۰:۱۵ - سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴

به ما بپیوندید؛

کمپین مردمی«مرگ بر آمریکا» راه اندازی شد

با اعلام آمادگی اقشار مختلف جامعه کمپین مردمی «مرگ برآمریکا» با هدف ادامه دار بودن مبارزه با آمریکا، آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ یکی از مهمترین شاخصه های انقلاب اسلامی ایران داشتن روحیه استکبار ستیزی در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب است چرا که بر اساس مبانی اسلامی دو اصل بسیار مهم ولایت و برائت در قرآن علاوه بر اظهار و ابراز معرفت و محبت به ولایت ائمه اطهار(ع) باید از دشمنان اهل بیت نیز برائت و دروی داشته باشیم. بر همین اساس بود که امام راحل آمریکای جنایتکار را شیطان بزرگ خواند و برائت و روحیه استکبار ستیزی را در انقلاب اسلامی پایه گذاری کرد که تا به امروز نیز ادامه دارد.

با توجه به تاکیدات امام راحل و رهبرمعظم انقلاب بر ادامه مبارزه با استکبار تحت هر شرایطی، کمپین مردمی «مرگ بر آمریکا» در راستای لبیک گفتن به ندای رهبری راه اندازی شده است.

این کمپین با آدرس  sheitanebozorg.com( شیطان بزرگ) در فضای مجازی به صورت نسخه آزمایشی از ۱۱مهرماه آغاز به کار کرد، گفتنی است که این سایت شامل مجموعه پوسترها و یادداشت هایی باموضوع مبارزه با استکبار و آمریکا با محوریت فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

در این کمپین مردمی، مسابقه وبلاگ نویسی، طراحی پوستر و گالری تصاویر با موضوع استکبار ستیزی و با محوریت ۱۳ آبان برگزار می شود.

لازم به ذکر است که این کمپین به صورت مردمی و با اعلام آمادگی اغلب آحاد و اقشار جامعه از جمله قشر طلاب وروحانیون، ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و بانوان آغاز به کار کرده است.

بر طبق مسئولین اجرایی این کمپین، جامعه هدف این کمپین در سه سطح، اقشار همسو با مبارزه استکبار، اقشار میانه و منفعل و جامعه غیرهمسو و معاند طراحی شده است.

قابل به ذکر است که نسخه نهایی  کمیین مردمی «مرگ برآمریکا» در هفته آتی با حضور جمع کثیری از مدیر مسئولان  و سردبیران خبرگزاری ها و مطبوعات رونمایی می شود.

 

همچنین بخوانید:

One Response to “کمپین مردمی«مرگ بر آمریکا» راه اندازی شد”

  1. دوست شما گفت:

    خدا اجرتان بدهد که بازهم به یادهمه می آورید که مرگ برآمریگاهمیشگی است وهیچگاه نباید ازیاد ببریم که امریکاشیطان بزرگ است و مبارزه بااوهمیشگی است

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.