۰۹:۲۶ - سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴

مادر شهید کیومرث قلعه ملک:

تا جایی شهید می دهیم که سرورمان حضرت مهدی(عج) ظهور کند

مادر شهید کیومرث قلعه ملک در دیدار مسئولان شهرستان از جوان 23 ساله شهیدش صحبت کرد و گفت: فرزندم معتقد بود که تا جایی شهید می دهیم که سرورمان مهدی ظهور کند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهدا و جانبازان ورزشکار دیدار کردند.

در اولین گام منزل شهید کیومرث قلعه ملک از ورزشکاران مطرح در چند رشته ورزشی شهرستان از جمله فوتبال، دو میدانی، والیبال و شهید شاخص ورزشکار شهرستان شاهین شهر و میمه در سال 1390 مقصد مسئولان بود.

مادر این شهید بزرگوار با متانت و آرامش حاکم بر چهره خود از جوان 23 ساله شهیدش صحبت کرد و گفت: فرزندم معتقد بود که تا جایی شهید می دهیم که سرورمان مهدی ظهور کند.

سپس مسئولان شهرستان در منزل اصغر جوانمرد جانباز ورزشکار حضور پیدا کرده و با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.

جوانمرد در این دیدار  همسر خود را ایثارگر واقعی دانست و گفت: هیچگاه نباید شهدا و ورزشکاران را فراموش کنیم چرا که آنان از جان و تمام دارایشان برای سرافرازی امروز ما گذشتند.

تقی جعفری جانباز و قهرمان کشوری تنیس روی میز، در دیدار با مسئولان شهرستان از خاطرات 8 سال دفاع مقدس و تلاش بی وقفه رزمندگان گفت و خواستار توجه بیشتر مسئولین بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان در امر ورزش شد.

وی افزود: هزینه در راه ورزش نوعی سرمایه گذاری سودمند به عمل می آید و تدبیر و برنامه ریزی مسئولان در این زمینه ضامن سلامت جسمانی و روحی جانبازان خواهد بود.

در جریان این دیدار مسلم زاده معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری، پور مهدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، حجت الاسلام نریمانی مسئول دفتر امام جمعه شاهین شهر، یعقوبی مسئول بسیج ورزشکاران و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شهرستان حضور داشتند که ضمن دیدار از خانواده های دو جانباز ورزشکار گرانقدر به نام های اصغر جوانمرد و تقی جعفری و شهید بزرگوار کیومرث قلعه ملک از آنان تقدیر به عمل آمد.

شهرستان شاهین شهر و میمه 61 شهید ورزشکار دارد که در این میان 17 نفر از آنان دارنده عناوین قهرمانی مسابقات استانی و سطوح بالاتر هستند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.