۲۲:۲۲ - جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی مردم شاهین شهر دراعتراض به هتک حرمت مسجدالاقصی

مردم بیدار و آگاه شاهین شهر در پی هتک حرمت رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی پس از اقامه نماز جمعه با مشت های محکم و سردادن شعارهایی اقدام رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، نمازگزاران شاهین شهری امروز پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی ضد صهیونیستی اقدام وحشیانه و غیرانسانی رژیم غاصب اسرائیل در هتک حرمت به مسجد الاقصی را محکوم کردند.

این راهپیمایی با حضور پرشور نمازگزاران و جمعی از مسئولان از مصلی نماز جمعه به طرف سه راه فردوسی برگزار و در پایان پس از قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی، پرچم های آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

نمازگزاران در این راهپیمایی با حمل پلاکادرهایی شعارهای ” مرگ بر آمریکا”، ” مرگ بر اسرائیل”، “جنایت اسرائیل، جنایت آمریکا است”، ” این همه قتل و غارت حمایت آمریکا است”، “جنایت صهیونیسم زیر سر آمریکا است”، ” اسرائیل مرگت باد، مرگت باد” ، ” بیت المقدس قبله نخستین مسلمین رها شود با قدرت مسلمین”، ” پیام قرآن ما وحدت مسلمین است” ، ” آزادی فلسطین شعار مسلمین است”، ” خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش، ولایت حیدر است” ، ” وصیت تمامی شهیدان پیروزی از رهبر و قرآن است” را سر دادند.

در پایان این راهپیمایی بیانه ای در سه بند قرائت شد که با تکبیر الله اکبر  راهپیمایان به تایید رسید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.