۰۹:۱۶ - سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

مدیر کل دامپزشکی استان:

صنعت دام و طیور در زمان شدیدترین تحریم ها به رشد و بالندگی رسید

مدیر کل دامپزشکی استان در آیین معرفی سرپرست جدید دامپزشکی شاهین شهر و میمه گفت: در زمانی که کشور تحت شدیدترین تحریم ها بود و برخی از کشورها صادرات ما را بسیار محدود کرده بودند، صنعت دام و طیور از معدود صنایعی بود که به رشد و بالندگی رسید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، مدير كل دامپزشكي استان در مراسم  توديع و معارفه رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: ارائه خدمات صادقانه و با كيفيت مطلوب به اقشار مختلف مردم از جمله اهداف فعاليت هاي دامپزشكي می باشد.

وی افزود: اهميت، تنوع و گستره فعاليت هاي دامپزشكي سبب مي شود كه ما با بهره گيري از همه ظرفيت ها، امكانات و نيروهاي متخصص و متعهد در ارتقاء بهداشت دام و فراورده هاي دامي و توسعه صنعت دام، طيور، در كل استان گام هاي مؤثرتري برداريم.

موحدی بابیان اینکه تحت شدیدترین تحریم ها از سوی برخی کشورها صادرات کشور بسیار محدود شده بود افزود: صنعت دام و طیور یکی از معدود صنایعی بود که در شرایط تحریم ها به رشد و بالندگی رسید.

فرماندار شهرستان نیز در اين مراسم با اشاره به جايگاه دامپزشكي در حفظ سلامت مردم تصريح كرد: تامين امنيت غذايي، پيشگيري از بيماريهاي مشترك بين انسان و دام و صيانت از سرمايه هاي دامي از اقدامات مهم و زيربنايي دامپزشكي مي باشد كه مسئولين بايد به اين بخش توجه خاص داشته باشند.

وي در ادامه اقتصاد مقاومتي را يكي از ضروريات مورد تاكيد مقام معظم رهبري(مدظله العالي) دانست و افزود: بايد حمايت از توليدكنندگان داخلي مورد توجه قرار گيرد و حمايت از محصولات داخلي بايد همواره مورد توجه مسئولين و مردم باشد.

علیرضا بصیری با بيان اينكه شهرستان شاهين شهر و ميمه از ظرفيت هاي خوبي در زمينه صنعت پرورش دام، طيور و كشاورزي برخوردار است بر لزوم ارائه خدمات بهداشتي و حمايتي به پرورش دهنگان طيور و پياده سازي سياست هاي كنترل بهداشتي طيور در شهرستان تاكيد كرد.

وی به نقش موثر شبکه دامپزشکی در پیشگیری قابل وصول اشاره کرد و افزود: دامپزشکی اگر بتواند به وظایف خود عمل کند تاثیر بسیاری در سلامتی خواهد داشت و از هزینه های سنگین درمان پیشگیری خواهد کرد.

در پايان اين مراسم ضمن قدردانی از خدمات دكتر حق شناس رئيس سابق دامپزشكي شهرستان، دكتر یاسر پور اسماعيلي به عنوان سرپرست جديد شبكه دامپزشكي شهرستان معرفی شد.

آیین توديع و معارفه رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان با حضور فرماندار شهرستان، مدير كل دامپزشكي استان اصفهان،نماينده ولي فقيه در اداره كل دامپزشكي استان و جمعي از روساي دستگاه هاي اجراي شهرستان در محل فرمانداري برگزار گرديد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.