۱۲:۱۲ - پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴

همه با هم می آییم؛

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان اعلام شد

نجیمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه گفت: در شرایط حساس بین المللی حضور همه مردم در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگویی روز قدس را روز فریاد مظلومیت مسلمانان جهان اسلام دانست و گفت: در شرایط حساس بین المللی حضور همه مردم در صحنه براساس عقل، منطق و شرع یک تکلیف است.

وی با تاکید بر اینکه، روز جهانی قدس تجلی آرمان فلسطین و فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن است. افزود: فریاد روز قدس علاوه بر آزادی فلسطین، فریاد علیه ظلم و جور موجود بر جهان اسلام توسط رژیم اشغالگر، گروه‌های ضدبشری و حیوان صفت همانند داعش به عنوان یک خطر بزرگ است.

مسیب نجیمی بر ضرورت حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس تاکید و خاطرنشان کرد: در این روز مسلمانان خشم و نفرت و انزجار خود را استکبار جهانی با فریادهای خود نشان می‌دهند.

وی با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه روز قدس روز جهان اسلام است، افزود: با توجه به وضعیت موجود در کشورهایی همانند عراق، یمن، سوریه، لبنان، افغانستان، مصر و غزه این جمله امام خمینی(ره) بیش از پیش شکوفایی خودش را نشان می‌دهد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان در ادامه ضمن دعوت از مردم شریف و قدرشناس شاهین شهر و میمه، اقشار، اصناف و تشکل های مختلف مردمی برای خلق حماسه‌ای عظیم و در خور شکوه عظمت ایران، با حضور انبوه و آگاهانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان مقدس آزادی قدس شریف، این یادگاری بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره)، تجدید میثاق نمایند.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در سطح شاهین شهر و میمه را به شرح ذیل اعلام کرد؛

1-شاهین شهر ـ میدان فاطمیه مقابل تالار شیخ بهایی، بلوار امام خمینی(ره) خیابان فردوسی مصلی نماز جمعه

2- شهر گز برخوار ـ میدان توحید، خیابان آزادی، بلوار امام، مصلی نماز جمعه

3- شهر میمه_ مسجد جامع میمه، خیابان شرعتی، بلوار انقلاب، خیابان طالقانی، مصلی نماز جمعه

4- شهر وزوان_ مسجد جامع، خیابان امام، گلزار شهدا، خیابان طالقانی، گلزار شهدای گمنام

5- شهر لایبید_ مسجد جامع خیابان ولی عصر(عج)، خیابن امام علی(ع) مقبره شهید نوکلی

6- روستای ونداده، مسجد جامع، خیابان مخابرات، مسجد جامع

7- روستای اذان، مسجد جامع، میدان ولی عصر، مسجد چهارده معصوم

8- روستای حسن رباط، خیابان امامت، مسجد جامع

9- روستای زیادآباد، مسجد جامع، خیابان امام

10_ روستای موته، خیابان امام حسین(ع) گلزار شهدا

وی یادآور شد؛ این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور روز جمعه 94/4/19 از ساعت 11 در شاهین شهر و شهر گز برخوار، در شهر میمه ساعت 12 و در دیگر نقاط از ساعت 10:30 شروع می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.