۰۷:۱۴ - سه شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴

مدیر کل بنیاد مسکن استان اصفهان:

بخش تولید مسکن نقش اساسی در اشتغالزایی دارد

دومین همایش انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان و شهرستان در تالار خلیج فارس شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، مدیر کل بنیاد مسکن استان اصفهان در دومین همایش خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه که باحضور مسئولین و خیرین در  تالار خلیج فارس شاهین شهر برگزار شده بود به سابقه فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز اشاره و گفت: این انجمن خیریه با هدف خانه دار کردن نیازمندان فاقد مسکن در سال 86 تاسیس شده است.

غلامحسین خانی با بیان اینکه کار بنیاد مسکن خدمتگزاری به مردم است اضافه کرد: با پیگیری های اعضای این نهاد مردمی تاکنون کمک های مادی، معنوی و حمایتی زیادی برای کمک به بی خانمان ها جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد: انجمن خیرین مسکن ساز استان به خانواده های دارای دو معلول تا مبلغ 10 میلیون تومان کمک می کند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه در ابتدای این همایش ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این انجمن در تشریح پروژه های در دست احداث گفت: سال گذشته با واگذاری قطعه زمینی به مساحت 800 متر مربع از سوی شهرداری شاهین شهر در محله فدک گلدیس پروژه 25 واحدی برای نیازمندان در حال احداث می باشد که در صورت تامین اعتبار در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: قطعه زمین ۲۷۰۰ متر مربعی منطقه بکر شهرک لاله سرخ که از سوی خیرین این شهر در سال های گذشته واگذار شده بود با پیگیری های فراوان امسال موفق به اخذ سند و پروانه ساخت آن شدیم که بزودی کلنگ احداث پروژه 75 واحدی در شهرک لاله سرخ شهرگز زده خواهد شد.

بهرام عموئی در ادامه از قطعه زمینی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان به انجمن خیرین واگذار شده که بزودی پروژه ای ۵ واحدی در این قطعه زمین عملیاتی می شود خبر داد و افزود: شهرداری شاهین شهر با مصوبه شورای شهر به منظور حمایت از خانواده های نیازمند فاقد مسکن دو قطعه زمین ۸۰۰ متری و 150 میلیون تومانی به انجمن خیرین مسکن ساز واگذار کرده و همچنین اجرای عملیات تسطیح، زیر سازی و خاکبرداری پروژه ها نیز از جمله حمایت های این شهرداری می باشد.

وی در ادامه از متقاضیان مسکن خواست که نسبت به تکمیل آورده های خود اقدام کنند تا پروژه ها طبق برنامه زمانبندی شده پیشرفت داشته باشد.

در ادامه با پیشنهاد عباس حاج رسولیها رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین استان و پیگیری حاجی نماینده مجلس صندوق قرض الحسنه حمایتی با سرمایه اولیه 50 میلیون تومان از سوی رئیس هیئت مدیره انجمن در دستور کار انجمن قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شهرداری ها موظف به واگذاری زمین با پروانه ساخت رایگان به انجمن خیرین هستند. افزود: فعال شدن بخش تولید مسکن به رفع مشکل اشتغال نیز کمک خواهد شد.

در پایان نیز از خیرین مسکن ساز شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

دومین همایش انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، رئیس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اصفهان، مدیردفتر مشارکتهای مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شاهین شهر، فرماندار شهرستان، شهردار شاهین شهر،علی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر گز، اعضای شورای اسلامی شاهین شهر،علی اکبری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و جمعی از متقاضیان درتالار خلیج فارس شاهین شهر برگزار شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.