۱۴:۱۴ - چهارشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۴

جولان برنج های هندی در سبد کالای دولت + تصاویر

نکته قابل تامل در سبد کالای دولت وجود کالاهای خارجی است؛ آن هم در شرایط که کشور بیشتر از همیشه نیازمند حمایت از تولیدات داخلی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” توزیع سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور، برای اعطای اقلام طرح حمایت غذایی بین مشمولان از ایتدای خرداد در شهرستان بافت نیز آغاز گردیده است.

 

این سبد کالا شامل اقلامی چون برنج، روغن، لبنیات، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و مرغ می باشد و به خانوادهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و همچنین اقشار کم درامد جامعه تعلق می گیرد.

 

اما نکته قابل تامل در این سبد غذایی، وجود کالاهای خارجی است، آن هم در شرایط که کشور بیشتر از همیشه نیازمند حمایت از تولیدات داخلی می باشد.

 

طبق تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) استفاده و حمایت از تولیدات داخلی به منظور رونق و اقتصاد مقاومتی، امری ضروری و وظیفه ای همگانی خصوصا برای مسئولین می باشد.

 

اگر دولت واقعا خود را ملزم به اجرای بیانات رهبری مبنی بر مصرف نکردن کالای خارجی بداند، می طلبد در اینگونه طرح ها منع توزیع کالای خارجی را برای توزیع کنندگان، یک امر لازم بداند چرا که حمایت از تولید داخل علاوه بر دلگرم کردن تولید کنندگان داخلی، کشور را به سمت خودکفایی سوق می دهد.

image289552 IMG_20150623_193020 IMG_20150623_194543

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.