۱۲:۳۵ - چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

تیم کشورمان باید دو بازی خود در این مرحله را (29 و 31 خرداد) در مقابل آمریکا انجام دهد:

سروقامتان با انگیزه ایرانی در برابر یانکی های مدعی

تیم ملی کشورمان در حالی خود را برای مسابقات دور برگشت لیگ جهانی آماده می کند که بعد از دو برد در مقابل روسیه حالا با یک روحیه مضاعف در مقابل آمریکا قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” به نقل از صاحب نیوز، تیم ملی کشورمان در حالی خود را برای مسابقات دور برگشت لیگ جهانی والیبال آماده می کند که بعد از دو برد در مقابل روسیه حالا با یک روحیه مضاعف در مقابل آمریکا قرار می گیرد. جدال حساس ایران و آمریکا نهمین تقابل این دو تیم است. در هشت بازی گذشته سهم آمریکا ۶ پیروزی و سهم ما تنها ۲ پیروزی بوده است.

تیم کشورمان اولین قدم خود در لیگ جهانی را در مقابل تیم قدرتمند آمریکا برداشت و این تیم آمریکا بود که در هر دو بازی توانست تیم ایران را شکست دهد. پس از باخت اول به تیم آمریکا و با افزایش انتقادها نسبت به عملکرد کواچ، تیم ملی روند رو به رشدی را آغاز کرد و در ادامه این حرکت روبه جلو و رسیدن به امادگی مطلوب توانست، تیم قدرتمند روسیه را در زمین خودش شکست دهد.

تیم آمریکا در همه بازی های دور اول خود میزبان بوده است و توانسته نتیجه همه این دیدارها را به نفع خود به پایان برساند و با ۱۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم قرار بگیرد؛ تیم ایران نیز در همه بازی های دور اول خود مهمان بوده است و توانسته با ۷ امتیاز ارزشمند در جایگاه سوم جدل بایستد. کسب ۷ امتیاز از بازی های خارج از خانه برای بلند قامتان کشورمان آماری قابل قبول است.

نام برخی از بازیکنان کشورمان بعد از گذشت ۶ بازی در میان بهترین های مسابقات تا اینجا بوده است؛شهرام محمودی با کسب ۶۱ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن ایران و هفتمین بازیکن امتیاز آور رقابت ها بوده است. کورک بازیکن تیم لهستان با کسب ۱۲۶ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تا پایان هفته ششم می باشد. میلاد عبادی پور جوان که توانسته اعتماد کواچ را کسب کند با امتیاز ۵۴٫۷% بعد آرون راسل آمریکایی و لوکارلی بازیکن برزیل در رده سوم است. محمد موسوی نیز با میانگین امتیاز ۰٫۵۴ در هر بازی به عنوان سومین دفاع روی تور این مرحله نامیده شد. همچنین نام معروف در بین بهترین پاسورها در جایگاه پنجم قرار گرفته است. در بین بهترین بازیکنان نام دریافت کننده ای از ایران به چشم نمی خورد و این نشان دهنده این نکته است که تیم ملی همچنان دز دفاع عقب زمین مشکل دارد و این باعث شده است تا بازیکنی با کلاس سعید معروف هم نتواند به عنوان بهترین بازیکن پست خود معرفی شود.

مشکل اساسی که تیم ملی در آستانه شروع دور دوم بازی های خود با آن روبرو می باشد خستگی جسمانی به مسافرت های طولانی که ۳۸ روز طول کشیده است و مصدومیت برخی از بازیکنان کلیدی مثل موسوی و ظریف می باشد ولی نکته امید بخش انگیزه بالای تیم ملی ایران برای رویارویی با تیم آمریکا است که توان بردن آمریکا را به ملی پوشان کشورمان می دهد.

تیم کشورمان باید دو بازی خود در این مرحله را روزهای جمعه و یک شنبه (۲۹ و ۳۱ خرداد) در مقابل آمریکا در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی برگزار کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.