۰۸:۱۳ - شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲

دکتر روستا

مهمترین اقدام، پیگیری مطالبات از بیمه ها و تجهیز بیمارستان

دکتر روستا:مهمترین فاکتور برای یک بیمارستان برای سرویس دهی مطلوب و تکریم ارباب رجوع وجود تجهیزات و امکانات روز دنیا است.

bazded7.92.09.21

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، جلسه بررسی موانع و مشکلات پیش روی بیمارستان گلدیس در جهت رفع آنان با حضور دکتر روستا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اعضا شورای شهر، صادق گلی رئیس امور شهر و دکترابراهیمی رئیس بیمارستان و دکتر سلیمانی، روز پنجشنبه در سالن اجتماعات بیمارستان گلدیس برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر ابراهیمی رئیس بیمارستان پس از تشریح مفصل مشکلات به تفکیک بخش های بیمارستان افزود: در جلسه ایکه با حضور وزیر بهداشت و درمان در تهران داشتیم مشکلات مطرح شده است که نیازمند فقط پیگیری می باشد.

دکتر ابراهیمی از اعضای شورای شهر دعوت نمود تا در جلسه هفته آینده که با حضور رئیس دانشگاه علوم پژشکی اصفهان، حاجی نماینده مجلس و فرماندارتشکیل خواهد شد حضور داشته باشند تا با ارائه راهکارهای مناسب، همکاری و پیگیری بتوانند اقدامات موثری انجام دهند.

دکتر روستا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تشکر از حضور اعضای شورا شهر در بیمارستان با بیان اینکه مهمترین اقدام برای بیمارستان ابتدا تجهیز و سپس اداره بیمارستان است، اظهار داشت: در شاهین شهر قصد ساخت بیمارستان جدید را نداریم زیرا هر چقدر هم ساختمان داشته باشیم ولی تجهیزات نداشته باشیم امکان خدمات دهی وجود ندارد.

وی افزود: مهمترین فاکتور برای یک بیمارستان برای سرویس دهی مطلوب و تکریم ارباب رجوع وجود تجهیزات و  امکانات روز دنیا است. اما کلیه امکانات این بیمارستان با 13 الی 14 سال قدمت در حال خدمت رسانی به مردم است. که این امکانات جوابگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست.

دکترروستا با اشاره به مشکل سیستماتیک راهکار را ابتدا در پیگیری مطالبات از بیمه ها دانست و بیان داشت از آنجاییکه تخصیص اعتبارات محدود می باشد، ساماندهی مجمع خیرین شهرستان به رفع موانع کمک خواهد کرد که در این مورد اقدام شده است.

کلیه اعضای شورای شهر حاضر در جلسه آمادگی هرنوع همکاری با بیمارستان را اعلام کردند.

فرهادی عضو شورای شهر با بیان اینکه همانگونه که از قبل و بعد سال 80 تا کنون که این بیمارستان افتتاح شد، از جانب شهرداری و شورای شهرکمک هایی شده اگر پیگیری مستمر وجود داشته باشد با تشکیل کارگروه و پیگیری مطالبات از تأمین اجتماعی و همچنین تخصیص اعتبار لازم از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شورای شهر نیز کمک خواهد کرد.

حجة الاسلام بیدرام با بیان اینکه همه هم و غم  این را داریم که بیمارستان به تجهیزات روز مجهز باشد اظهار داشت:از آنجاییکه بیمارستان یک مرکز خدمات دهی است نه یک مرکز درآمدزایی،بیمارستان باید به امکانات مورد نیاز مجهز باشد. باید راهکاری اندیشید تا سرمایه گذاری و هزینه در جهت توسعه بیمارستان انجام شود.

لازم به ذکر است که بیمارستان گلدیس تنها بیمارستان شهر در سال 80 با 60 تخت و قریب به 50 پزشک عمومی و متخصص افتتاح شد.در حال حاضر این بیمارستان با120 تخت روزانه  بین 500 الی 600 بیمار را پذیرش می کند. این بیمارستان که قدمت 14 ساله دارد با امکانات 14 سال قبل این تعداد بیمار را روزانه ویزیت می کند. و از آنجاییکه 14 سال قبل جمعیت شهر در حدود 90 هزار نفر بوده اکنون با توجه به افزایش جمعیت، توسعه زندگی شهر نشینی و مهاجر پذیر بودن شهر شاهین شهراین بیمارستان نیازمند بروز رسانی تجهیزات و امکانات جهت خدمات دهی مطلوب و شایسته به مردم با فرهنگ این شهر می باشد. که مسئولین بیمارستان، شبکه بهداشت و درمان، نماینده مجلس، اعضای شورای شهر و فرمانداری با پشتکار فراوان در این خصوص تلاش می کنند.

  bazded1.92.09.21   bazded2.92.09.21bazded3.92.09.21 bazded4.92.09.21 bazded6.92.09.21

2 Responses to “مهمترین اقدام، پیگیری مطالبات از بیمه ها و تجهیز بیمارستان”

  1. صبح میمه sobhemeymeh@gmail.com
    گشت و گزاری در بخش
    گشت و گزاری در بخش

    گر چه مرسوم است که گشت و گذار بنویسند ولی چون گشت و گزارش است اینطور نوشته می شود: گشت و گزار،در واقع می شود گفت که گزارش مصدر است و گزار مصدر جعلی مرخم .

    هفته ی گذشته به مناسبتی، توفیق اجباری نصیب شد و ” دیدار شد میسر و بوس و کنار هم “در دفتر کار مدیریت بیمارستان حضرت محمد میمه ،دکتر زواره مدیریت محترم را ملاقات نمودم و باتفاق از دو پروژه ی مردم ساز احداث بخش آنالیز و سی سی یوی بیمارستان هم دیدن کردیم. ساختمان روزهای پایان نزدیک شدن به بهره برداری را می گذراند.از جمله پروژه هایی است که اصلا اعتبار دولتی نداشته و فقط با حسن تعامل دستگاههای بخش میمه و مسئولین بیمارستان و شبکه احداث گردیده است. یکی را شرکت بسام پویا و دیگری را حضرت آیت الله ناصری ، بانی احداث شده اند.دکتر کمالی رئیس شبکه ی بهداشت شهرستان ، دکتر زواره رئیس بیمارستان و رئیس محترم شورای شهر میمه هم در این حسن تعامل نقش مهمی داشته اند.

    مجموعه ی 46 واحدی مسکونی رضوی هم به بهره برداری نزدیک شده است. تردیدی وجود ندارد که اگر هدف مسکن ساز کار اقتصادی در بخش مسکن باشد در میمه مبادرت به سرمایه گذاری نمی کند ، با توجه به رابطه ی هزینه – فایده.این کار هم نتیجه ی رایزنی های طولانی و حرف های تشویق و ترغیب کننده ی زیادی است که مطرح شده و در نهایت سرمایه گذار بومی مقیم آلمان در زمین ملکی خود و بدون استفاده از تسهیلات دولتی ، سرمایه گذاری کرده است.با توجه به روند ساخت مسکن در میمه که این روزها به دلیل افزایش عوارض چند صد در صدی بسیار کند اتفاق می افتد، این تعداد واحد ساختمانی طی 8 تا 10 سال در این شهر احداث می گردد.

    اورژانس میمه در سه راهی موته با تغییر پیمانکار نسبت به رویه ی کاری خودش فعال شده است. از مصوبات سفر استاندار است و بنا بود در سال 85 مورد بهره برداری قرار گیرد. قریب دوسال به دلیل تصرفهای غیر قانونی کاشان و استان مرکزی در حریم بخش میمه ، سبکه ی بهداشت در انتظار دریافت زمین ، فرصت را از بنیاد مسکن که مسئول اجرای مصوبه است گرفت.بخشداری و سرپرست محترم آن نقش مهمی در فعال کردن پروژه داشته است.

    خانه ی عالم روستای موته به گفته ی دهیار محترم در عید فطر امسال افتتاح می شود. پروژه همانطور که در تصویر پیداست ،خیلی پیشرفت کرده و فقط نازک کاری ساختمان باقی مانده است.

    آقای کرمی پسته کار رفسنجانی موته به نظر می رسد امسال حال و روز بسیار بهتری داشته باشد.یکصد هکتار پسته کاری این باغدار موفق ، کمتر با حوادث طبیعی مثل سرما و تگرگ روبرو شده است و درختانی که تصاویر فقط گوشه ای از واقعیت های آن را نشان می دهد مملو از پسته است.

    کار پر زحمتی است و نتیجه ی اقتصادی خوبی هم دارد. تقریبا مثل گاو شدن گوساله است

    که : تا گوساله ، گاب شود/دل مادرش آب شود.

    پتروپالایش شمال اصفهان یا بخش میمه هم از کارهایی است که غالبا و بی سر و صدا که محملی هم برای آن وجود ندارد ، پیگیری می شود.چهارشنبه ی هفته ی گذشته از طریق آقای سرتاج پیگیر موضوع شدم.انصافا آقای بختیاری وزیر دادگستری همواره در این مورد سوال دارند و در واقع من هم مجبور به پیگیری می شوم. از جمله موارد تاسف این است که کمیسیون ماده ی 21 هنوز تکلیف دادن زمین را مشخص نکرده است . این جاها معلوم می شود که چرا مالزی در طول اجرای یک برنامه ی 20ساله زیر و رو شده است و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.خودتان حساب کنید وزیر و استاندار کلنگ زنی کرده اند. وزارت نفت مجوز داده است و مجددا مجوز را برای یک سال دیگر تمدید کرده است. محیط زیست در یک پروسه ی یک ساله گزارش ارزیابی زیست محیطی را صادر کرده است ،با سرمایه گذار خارجی تفاهم های لازم و توافقات مورد نیاز صورت گرفته است و متاسفانه کمیسیون ماده ی 21 استانداری زمین را قطره چکانی در اختیار سرمایه گذار قرار می دهد و بدیهی است که سرمایه گذار و بویژه از نوع خارجی آن چنین ریسکی را نمی پذیرند. رایزنی هایی شده است که ان شا الله موضوع زمین ختم بخیر گردد.

    + نوشته شده در شنبه شانزدهم مرداد 1389ساعت 8:14 توسط صبح میمه | آرشيو نظرات

  2. گشت و گزاری در بخش
    —شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۱۲
    میمه – دانشگاه پیام نور وزوان ؟

    جل الخالق !!!!
    گمشدهشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۳۷
    طفلی به نام شادی، دیریست گمشده ست

    با چشمهای روشنِ براق

    با گیسویی بلند به بالای آرزو

    هرکس از او نشانی دارد

    ما را کند خبر

    این هم نشان ما :

    یک سو خلیج فارس سوی دگر خزر

    شفیعی کدکنی
    سلامشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ۱۷:۱۳
    سلام
    آخ جون!!پسته تازه و خوش خوراک
    تصویر درختچه های پسته قشنگ بود.وصف العیش،نصف العیش.کاش ما هم آنجا بودیم.
    حقایق منطقه ماشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ۱۸:۰
    دوست و همشهری عزیز هم منطقه ای هرکجا نوشتندوگفتند:اصفهان- میمه-(ازان یا وزوان ویا لایبیدو یا موته و یا زیاد اباد و یا کامو ویا لوشاب و یا حسن رباط و یا مراوندو…..)منظورشان شهر اصفهان و یا شهر میمه نیست بلکه منظور استان اصفهان -بخش میمه- ودر ادامه شهر وزوان یا ازان و یا لایبید و یا کامو ویا روستای موته و … می باشد
    حال اینکه چرا نام وکلمه استان در کنار اصفهان نیست و یا نام و کلمه بخش در کنار میمه نوشته نمی شود قطعا به خاطر شناخته بودن ان استان و ان بخش در همه جای میهن اسلامی مان می باشدلذا سعی نکنیم چشمهایمان را بر روی حقایق ببندیم و از روی رویاهای خیال پردازانه و متعصبانه خود به اطرف خود بنگریم .
    وانگهی ای کاش فکر و ذکر همه مردم این منطقه اجرای هرچه سریعتر پروژه ای بوده که تنها به همت و تلاش بزرگ مردانی همانند شیبانی و بختیاری به این منطقه فراموش شده از توسعه و پیشرفت اورده شد با توجه به این که مجتمع پتروپالایشگاهی بخش میمه که برخی از همشهریان متعصب هم منطقه ای هنوز اجرا نشده یا به نامش اعتراض دارند یا اینکه بر سر ادرس دهی پلاکارد تبلیغاتی دوسال پیشش اعتراض و بهانه گیری می نمایند و یا اینکه هنوز زمین واگذار نشده و کار شروع نشده ندای اعتراض به امدن امکانات مجتمع به مرکز بخش را سر می دهند؟ تنها بر مبنای این استدلال که بالاخره و برحسب اتفاق دولت فهمید فقط یک شهری در استان اصفهان و خارج از یک منطقه وجود دارد و زمینهای بکری دارد و باید این زمینها بکر را به کار احداث پتروپالایشگاه اختصاص داد.
    حقایق منطقه ماشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ۱۸:۲
    اری واقعا چرا باید برخی از همشهریان هم منطقه ای ما به جای اینکه با اتحاد و همدلی به فکر اجرا و احداث هرچه سریعتر بزرگترین واحد صنعتی و مجتمع پالایشگاهی کشور با اشتغالزایی بیش از 25هزار نفر در منطقه باشند بر سر نوشته های بی ارزش و گذرا بر روی کاغذ پاره ها هنوز هم فرافکنی می نمایند .غافل از اینکه اگر قدری از بالا و دیدی واقع بینانه به عمق کار بنگریم خواهیم دید که اجرای چنین طرح عظیم ملی که اروزی مردم هر منطقه ای دراستان وکشور می باشد علارقم تمامی بی مهری هایی که از خارج از منطقه به خاطر احداث ان در این بخش محروم وبی یار و یاور شده است قطعا با اجرا و به بهره برداری رسیدن ان مرزها و نامهای کوچک و قراردادی ما و شهرها و روستاهای کوچک ما پشت سر گذاشته خواهد شد و تمدنی بس عظیم در این منطقه پا خواهد گرفت که شهرها و روستاهای کوچک ما در ان گم خواهد شد همانند شاهین شهر در حال توسعه که روزگاری شامل چند شهرک وروستای مجاور هم (امیر اباد و حسین ابادو….)بود با امدن مجتمع های بزرگ و ملی همانند پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان و صنایع هواپیماسازی اصفهان و نیروگاه شهید منتظری و …. به کلان شهری پر اتیه و در حال توسعه شاهین شهر امروزی تبدیل شد که از همه جای ایران به سویش می شتابند و مهاجرت می نمایند. به گونه ای که اینده شاهین شهر در کنار اصفهان را همانند اینده کرج در کنار تهران می بینند .اگر ان روزها امیر ابادی ها و حسین ابادی ها و گرگابی ها بر سرنام پالایشگاه اصفهان و شرکت هواپیماسازی ایران(هسا)و….دعوا ونزاع داشتند امروز این چنین پیشرفت نمی کردندو چنین اینده و امکانات در حال تزایدی در کنارشان نبود؟واقعا جای بسی خجالت است که به محض اینکه هر غریبه ای به این منطقه وارد می شود نقطه ضعف ما را که همان اختلاف بین وزوان و میمه است را به رخمان می کشد و به دستمان می اندازند آیا وقت ان نرسیده است که برای رهایی از این همه عقب افتادگی ها و کوچک شمردن ها به بلوغ اجتماعی و فرهنگی خود قدری نزدیکتر شویم.
    مگر نه اینکه همه ما مسلمانیم و دین ما و پیغمبر ما می گوید مسلمان باید در موطن خود نماز و روزه اش را کامل بجا آورد. واقعا برای چه برخی ها بین خودشان این همه فاصله ها و حد و مرزها قرار می دهند.؟
    همشهری میمه ایشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ۱۸:۲۱
    مردم منطقه بالخصوص شهر میمه همچنان چشم امید به مجتمع پتروپالایشگاه دارند امید است توجه و همت مسولین ما مشکل تحریمها را نیز پشت سر بگذارد نه اینکه خود مشکلی جدید در اجرای این طرح حیاتی و بزرگ و ملی در منطقه بوجود اورد.
    هم وطنشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ۲۲:۳۰
    اوه تعداد بازدید رونگاه 730بازید در یک روز بابا شما دیگه کی هستید
    چه می کنه این صبح میمه اصفهان .
    همشهرییکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۴۷
    هر چیزی قواعد خودش را داره جناب حقایق
    تو آدرس دهی اول اصفهان و بعد شهر مورد نظر ذکر می شه
    حالا منظور هر چی می خواد باشه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.