شاهین پرس

مهمترین اقدام، پیگیری مطالبات از بیمه ها و تجهیز بیمارستان

کدخبر: 3413
۲۳ آذر ۱۳۹۲ در ساعت ۸:۱۳ قبل از ظهر

bazded7.92.09.21

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، جلسه بررسی موانع و مشکلات پیش روی بیمارستان گلدیس در جهت رفع آنان با حضور دکتر روستا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اعضا شورای شهر، صادق گلی رئیس امور شهر و دکترابراهیمی رئیس بیمارستان و دکتر سلیمانی، روز پنجشنبه در سالن اجتماعات بیمارستان گلدیس برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر ابراهیمی رئیس بیمارستان پس از تشریح مفصل مشکلات به تفکیک بخش های بیمارستان افزود: در جلسه ایکه با حضور وزیر بهداشت و درمان در تهران داشتیم مشکلات مطرح شده است که نیازمند فقط پیگیری می باشد.

دکتر ابراهیمی از اعضای شورای شهر دعوت نمود تا در جلسه هفته آینده که با حضور رئیس دانشگاه علوم پژشکی اصفهان، حاجی نماینده مجلس و فرماندارتشکیل خواهد شد حضور داشته باشند تا با ارائه راهکارهای مناسب، همکاری و پیگیری بتوانند اقدامات موثری انجام دهند.

دکتر روستا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تشکر از حضور اعضای شورا شهر در بیمارستان با بیان اینکه مهمترین اقدام برای بیمارستان ابتدا تجهیز و سپس اداره بیمارستان است، اظهار داشت: در شاهین شهر قصد ساخت بیمارستان جدید را نداریم زیرا هر چقدر هم ساختمان داشته باشیم ولی تجهیزات نداشته باشیم امکان خدمات دهی وجود ندارد.

وی افزود: مهمترین فاکتور برای یک بیمارستان برای سرویس دهی مطلوب و تکریم ارباب رجوع وجود تجهیزات و  امکانات روز دنیا است. اما کلیه امکانات این بیمارستان با 13 الی 14 سال قدمت در حال خدمت رسانی به مردم است. که این امکانات جوابگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست.

دکترروستا با اشاره به مشکل سیستماتیک راهکار را ابتدا در پیگیری مطالبات از بیمه ها دانست و بیان داشت از آنجاییکه تخصیص اعتبارات محدود می باشد، ساماندهی مجمع خیرین شهرستان به رفع موانع کمک خواهد کرد که در این مورد اقدام شده است.

کلیه اعضای شورای شهر حاضر در جلسه آمادگی هرنوع همکاری با بیمارستان را اعلام کردند.

فرهادی عضو شورای شهر با بیان اینکه همانگونه که از قبل و بعد سال 80 تا کنون که این بیمارستان افتتاح شد، از جانب شهرداری و شورای شهرکمک هایی شده اگر پیگیری مستمر وجود داشته باشد با تشکیل کارگروه و پیگیری مطالبات از تأمین اجتماعی و همچنین تخصیص اعتبار لازم از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شورای شهر نیز کمک خواهد کرد.

حجة الاسلام بیدرام با بیان اینکه همه هم و غم  این را داریم که بیمارستان به تجهیزات روز مجهز باشد اظهار داشت:از آنجاییکه بیمارستان یک مرکز خدمات دهی است نه یک مرکز درآمدزایی،بیمارستان باید به امکانات مورد نیاز مجهز باشد. باید راهکاری اندیشید تا سرمایه گذاری و هزینه در جهت توسعه بیمارستان انجام شود.

لازم به ذکر است که بیمارستان گلدیس تنها بیمارستان شهر در سال 80 با 60 تخت و قریب به 50 پزشک عمومی و متخصص افتتاح شد.در حال حاضر این بیمارستان با120 تخت روزانه  بین 500 الی 600 بیمار را پذیرش می کند. این بیمارستان که قدمت 14 ساله دارد با امکانات 14 سال قبل این تعداد بیمار را روزانه ویزیت می کند. و از آنجاییکه 14 سال قبل جمعیت شهر در حدود 90 هزار نفر بوده اکنون با توجه به افزایش جمعیت، توسعه زندگی شهر نشینی و مهاجر پذیر بودن شهر شاهین شهراین بیمارستان نیازمند بروز رسانی تجهیزات و امکانات جهت خدمات دهی مطلوب و شایسته به مردم با فرهنگ این شهر می باشد. که مسئولین بیمارستان، شبکه بهداشت و درمان، نماینده مجلس، اعضای شورای شهر و فرمانداری با پشتکار فراوان در این خصوص تلاش می کنند.

  bazded1.92.09.21   bazded2.92.09.21bazded3.92.09.21 bazded4.92.09.21 bazded6.92.09.21