۱۷:۰۲ - یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خبر داد:

ورود سومین قطار گردشگری به اصفهان

سومین قطار گردشگری نیمه نخست خردادماه امسال وارد نصف جهان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” به نقل از صاحب نیوز/ معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: سومین قطار گردشگری ۶خرداد ماه وارد اصفهان می‌شود و از مکان‌های تارخی و گردشگری بازدید می‌کنند.

محسن یارمحمدی با اشاره به ورود این قطار اظهار داشت: روز گذشته این قطار وارد مرز ایران شده و در برنامه‌های گردشگری خود به اصفهان نیز وارد می‌شود.

وی افزود: این قطار گردشگری از شهرهای تبریز، تهران شیراز و نیز بازدید می‌کند که در روزهای آینده جزئیات و تبعه آنها مشحص می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدوار هستیم که هر ماه شاهد ورود ۲ قطار گردشگری از توریست‌های خارجی در اصفهان باشیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد این قطارها ممکن است افزایش یابد که بستگی به شرایط دارد، افزود: این مسافران در قطار اقامت دارند و با وجود این در روز از رستوران هتل‌های سطح شهر استفاده کرده که این خود سبب افزایش تبلیغ برای گردشگران بعدی می‌شود، زیرا از تجربیات خود برای آنها می‌گویند.

یارمحمدی اظهار داشت: برای افزایش گردشگر نیاز به یک سری زیرساخت داریم که معاونت گردشگری اصفهان درصدد برنامه‌ریزی در این‌باره است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.