۱۰:۱۰ - سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

تصاویر منتشرنشده از رهبر انقلاب

این پوسترها شامل تصاویری از حضور فرزندان شهدا در کنار رهبر انقلاب به همراه دستخط‌هایی از معظم له خطاب به این فرزندان شهدا و دانش‌آموزان است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” به مناسبت برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تصاویری قدیمی از دیدار رهبر معظم انقلاب با فرزندان شهدا در قالب پوستر برای اولین بار در فضای نمایشگاه کتاب نصب و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. این پوسترها شامل تصاویری از حضور فرزندان شهدا در کنار رهبر انقلاب به همراه دستخط‌هایی از معظم له خطاب به این فرزندان شهدا و دانش‌آموزان است که مصلای تهران آنها را آماده و منتشر کرده است.

متن دستخط‌های معظم‌له به شرح زیر است:

1690299

 

خانواده‌ی مکّرم شهدای عزیزمان، مایه‌ی افتخار ما هستند. خداوند به شما و پدر و مادرتان و همه‌ی خانواده‌تان و همه‌ی خانواده‌ی شهدا، خیر و برکت و فضل خود را مبذول فرماید. به درس خواندن ادامه بدهید و کتاب‌های خوب و اسلامی بخوانید.

1690298

 

انس با قرآن را نعمتی بزرگ بشمارید. بهترین وسیله‌ی تعالی معنوی آنست که از گناه، پرهیز کنید و نمازتان را با توجّه بخوانید.

1690297

آرزو می‌کنم که کودکان عزیز ایرانی در فضایی انباشته از مِهر و شادی به درس و آموزش بپردازند و برای آینده‌ی ایران خود را مجهز کنند.

1690296

هر دختری باید هم درس بخواند و کتاب خوب مطالعه کند و هم با قرآن و احکام دینی آشنا شود. بعلاوه در محیط خانه و مدرسه با رفتار شایسته‌ی خود دیگران را هم به کارهای خوب دعوت نماید.

منبع:مهر

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.