۱۱:۳۵ - دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲

حاجی نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس

استاندار باید مشورت‌پذیر باشد

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید اصفهان هر که باشد باید دارای سوابق گوناگون مدیریتی و همچنین روحیه مشورت‌پذیری و تعاملی برای حل معضلات و مشکلات اصفهان باشد.

139203145 _ 1   نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید اصفهان هر که باشد باید دارای سوابق گوناگون مدیریتی و همچنین روحیه مشورت‌پذیری و تعاملی برای حل معضلات و مشکلات اصفهان باشد.

به گزارش شاهین نا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی  با تبریک انتخاب عبدالرضا رحمانی‌فضلی به عنوان وزیر جدید کشور اظهار داشت: استان اصفهان به علت اینکه قطب صنعت و کشاورزی کشور و همچنین منبع درآمدی جذب توریست به شمار می‌آید باید نگاه ویژه‌ای به آن شود.

وی گفت: انتظاری که از وزیر جدید کشور در مورد استان اصفهان می‌رود این است که با توجه به جایگاه این استان بتوانند منطق محروم به ویژه موانع عقب‌افتادگی اصفهان از لحاظ کمبود فضاهای آموزشی و ورزشی و همچنین درمانی به صورت ویژه‌ای به آن نگاه کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید اصفهان باید تخصص و تعهد عدالت محورانه مدیریتی داشته باشند، افزود: نسبت به موضوع اشتغال و بکارگیری جوانان جویای کار با یک برنامه‌ریزی مدون جهت رفع معضل بیکاری باید تلاش کنند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه استاندار جدید اصفهان و تیم همراه او باید دارای روحیه مردمی و ولایت‌پذیری باشند، متذکر شد: استاندار جدید اصفهان هر که باشد باید دارای سوابق گوناگون مدیریتی و همچنین روحیه مشورت پذیری و تعاملی برای حل معضلات و مشکلات اصفهان در خودش پرورش داده باشد

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.